varg veum Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Er bare 4+6 men føler meg kjempegravid faktisk...helt rart... ømme pupper og murring i magen, vondt i korsryggen og begynner å bli kvalm mer en bare litt... Håper det går fort over.. forrige svangerskap var jeg ikke kvalm en eneste gang og hadde heller ikke noe spes. tegn..
Bebbies i magen Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Hei! Jeg kastet opp første gangen når jeg var 4+0 så det er nok fult mullig å være kvalm så tidlig. For min del så gikk det over også da. Etter ca uke 8 tror jeg det ble borte. Bare pass på å spise lite og ofte og drikk mye. Det har hjulpet meg. Og hvis du har mulighet legg deg ned på en gang i løpet av dagen. Det var også noe som hjalp veldig på kvalmen min. Lykke til.
Baila Skrevet 21. november 2006 #3 Skrevet 21. november 2006 Hei! det er fullt og helt mulig. Eg blei ordentlig kvalm og uvel bare 2 uker på vei. Så eg blei i tvil på heile syklusen. Eg ble kvalm i uke 6. i mitt første svangerskap. Så dette kunne eg ikkje forstå var mulig.
pusasj Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Hei på deg:-) Desverre er det mulig, jeg er skikkelig kvalm ennå, uke 20 nå..... De gjetter på jente nå:-) Jeg var heller ikke kvalm en eneste dag forrige svangerskap, har en gutt på 2 1/2. Hva har du fra før?
Krysia Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Hei! Ja, det vil jeg påstå! Har selv vært kvalm i en uke nå, og bare 5 uker i gang. Lykke til!
vekt-75 Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 Hei Ja, det er mulig, er 4+5 og har vært kvalm en uke nå. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå