Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 noen som vet og kan anbefale en god jordmor eller fødselslege på sykehuset i haugesund? har fått brev me fra legen nå og skal til samtale der,men må bestille selv og vet ikke hva som er best.lege eller jordmor og eventuelt hvem eg bør gå til.... noen erfaringer her og hvordan dem stiller seg til keisersnitt?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Torunn Eikeland er super. Hun er lege og kjempekoselig. Det er også en alle tiders jordmor som heter Edi Emberland. Det virker som at det ikke er så veldig populært med ønske om keisersnitt noen plass, har selv tidligere vært inne til samtale om keisersnitt etter en traumatisk første fødsel, men de snakket meg da fra det! Er det virkelig det du ønsker så skal du stå på ønsket ditt og si rett fra levra hvorfor du ønsker keisersnitt!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 nei.de er sykt att di skal være så vanskelige.men nå når eg var hod lege sist så mente hun eg burde ha en sjekk også ettersom eg hadde så mye blodansamling nede i underlivet + veldig stor livmor... jeg er jo rhesus negativ og ungen er nok rhesus positiv etter faren. jeg selv svelget så mye blod når jeg kom til så di måtte spyyle magen min 1 dag gammel og hadde mye problemer.(har ikke samme blodtype som mor) og de er de jo kansje ikke i dette tilfellet att min sønn har heller. så eg får bare høre me di om dette også.og siden eg også er så utslitt nå og hatt så mange plager... takker for svar:)
mirakelgutt 22 juni 06 Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Hei.Tok haste ks. i juni. Det var Torunn Eikeland som utførte det og hun er bare helt utrolig herlig den dama. Veldig omsorgsfull,forståelsesfull og veldig dyktig.Tror hun har 20 års erfaring. Gikk også på kontroll til henne da jeg venta nr 1. (han ble født normalt ). Hastesnittet ser fint ut og jeg er heldig som fikk bikinisnitt. Kan virkelig anbefale henne. har født 3 ganger nå.2 stk nomalt og en ks, men alle jordmødrene er kjempe koselige syns jeg.
mirakelgutt 22 juni 06 Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 PS: Hgsd sykehus er mye koseligere enn Haukeland,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå