Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 i dag har eg drukket en liter appelsinjuice, en liter eplejuice, et stort glass drikkeyoughurt og bøttevis med vann!!og eg er enda tørst!!gjør snart ikke annet enn å drikke og gå på do!!hva er det som skjer med meg?dette begynte vel når eg ble gravid, men nå er det enda verre...er 5 mnd siden eg fødte...ammer og gir tillegg....kan ammingen være grunnen? klarer ikke gå fem min uten noe å drikke, har med meg ei vannflaske overalt eg går...får eg ikke noe å drikke, blir eg svimmel, dårlig og får "panikk"
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Hardu skjekket deg for sukkersyka?
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Amming kan helt klart være grunnen!! Mange som må drikke mye da. Men gir det seg ikke kan du jo ta en sjekk hos legen. Blodprøver på vitaminer og evt sukkersyke...? Siden du blir så fort svimmel. Men det er ekstremt vanlig å bli svimmel etter fødsel (ja, selv etter fem måneder), dette pga det nye ansvaret, stress osv¨..
akt80 & Sara Emilie Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 eg blei akutt tørst når eg ammet, kunne fint drikke over en liter mens eg ammet hehe
Hilde85 Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 jeg og har det sånn og ammer ikke.... hmmm... lurer jeg også...
¤mamma til to prinsesser¤ Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 jeg ville bestillt time hos lege. Dette er jo symptomer på diabetes.... En liten blod/urin prøve gir deg svar!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Normalt å være tørst når man ammer ja. Men jeg ville vel ha gått til legen og fått sjekket blodsukkeret hvis jeg var deg. Du drikker jo veldig mye syns jeg. Det kan jo være diabetes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå