lille rebell Skrevet 31. oktober 2006 #1 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hei. Dette ser ut til å være plassen for meg. Har termin 7 feb og har akkurat flyttet til Lørenskog området. Kjenner ingen i nærområdet, men ser at dere er en gjeng som skal møtes 6 november på Egon i Lillestrøm. Håper det er muliget for at jeg kan henge meg på?! Jeg er sykemeldt ut svangerskapet og dagene blir lange å kjedelige, hvis dere er en gjeng som møtes for å gå turer, på cafe eller lignende henger jeg meg gjerne på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lise-79 Skrevet 1. november 2006 #2 Del Skrevet 1. november 2006 Velkommen skal du være på Egon Lise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse1980 Skrevet 1. november 2006 #3 Del Skrevet 1. november 2006 Hei Lille rebel Koselig med flere. Vi har hatt ett treff tidligere og det var veldig hyggelig. Er blitt sykemeldt 100% jeg og nå, så har tid på dagene jeg og. Vi sees på mandag. Camilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille rebell Skrevet 1. november 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 1. november 2006 Gleder meg til mandagen! Har lånt hunden til naboen, så nå skal jeg ut på tur i det fine været:) Anette 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå