Gå til innhold

Trenger virkelig tips og gode råd!

Anbefalte innlegg

Jeg er i 25 uke og sliter med senebetennelse i begge bena. Føler at jeg sitter mye i ro for tiden, men ettersom det gjør forbaska vondt etter ti minutter på bena blir det til at jeg ikke får gjort noe særlig.Min trim består av å gå frem og tilbake til toalettet, og det sier seg selv at det umulig kan bidra i riktig retning på vekta.....Er det noen der ute som har noen tips til aktiviteter jeg kan drive med, og ulik trim jeg kan delta på?Bor i Lillestrømområdet om det er noen i omegn her som har noen gode tips?Ellers tar jeg også gjerne i mot ideer fra andre rundt i landet:) Hjelp!

Fortsetter under...

Spør legen om rekvisisjon på bassengtrening. det finnes sikkert noen som driver med det området der du bor.

Jeg har bekkenløsning og har bassengtrening en gang i uken. Synes det hjelper godt, og det er liten belastning på kroppen generelt...

KOM DEG I ET BASSENG!! DU KOMMER TIL Å FØLE AT DU ER I EN ANNEN KROPP, DU KAN BEVEGE DEG UTEN SMERTER! ER DESVERRE IKKE KJENT I OMRÅDET DER DU BOR, MEN SPØR PÅ HELSESTASJONEN OM DET EKSISTERER NOEN TRIM-GRUPPER SOM PASSER FOR DEG.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...