Gå til innhold

Hvem raker hele kråka??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Ja her blir alt borte!

Søsteren min på 36 kom til meg for en stund siden og spurte om det var blitt litt vanlig å barbere seg nedentil for tiden? For hu hadde nemlig vært på babysvømming sammen med sin mor og blitt litt sjokkert over folks manglede manke der nede!

Jeg visste ærlig talt ikke om jeg skulle le eller grine jeg !

Bruker å la det være igjen en stripe ja.., men har i den senere tid vurdert voksing...såkalt Brazilian wax...hvor alt fra a til å fjernes. Noen erfaringer fra dette? Har på feelingen av det kommer til å gjøre driiiiiitvondt!!

Hehehe... Her er det brazilian wax i salong hver mnd. Er så deilig å ikke få stikkende utvekst, og så holder det seg borte leeenge. Lar det være igjen en liten flystripe - men "hitlerbarten" som voksedama kaller den må bort....Er ikke akkurat godt nei... Men må si at det ikke gjør på langt nær så vondt som jeg inbilte meg før jeg tok 1. gang - og ikke så vondt som det høres ut :-)

Men har gått dit i 11 mnd nå, dvs rett etter forrige GU. Nå skal jeg straks til GU igjen, og har aldri kommet med en så liten kråke før? Flaut? Går dere raka fant på GU jenter? Vurderer nemlig å spare litt til GU timen...

Har tatt bort allt i 6 års tid nå. Og føler meg ekkel så fort det kommer noe hår.

Yez her går man til GU uten . Ikke noe og tenke på. Legene har sett mye rart. Og det er ikke rart lenger og ta bort hår..

Hår har jeg på hodet :-) Ellers ikke rare greiene noe steder :-)

Synes stripe, eller hjerte form er fint på andre. Men ikke på meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...