Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har arvet en gammel dunpose (ca. 40 år) som har vært i bruk til ca. 6 unger. Den har vært renset, men ikke i det siste. Ser veldig fin ut, men bør den renses uansett. Har hatt den hengende ute til lufting i -6 grader i flere timer. Er ikke det nok?
#gurimalla# Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg ville ha renset den jeg. Sånn for sikkerhets skyld... Mange basselusker som øyet ikke ser...,støv,midd osv.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Ja...men vil ikke midden være død etter noen timer i -6 grader???
#gurimalla# Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Jo for så vidt... Ja,nei..vet ikke jeg.
Gjest Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Mener å ha hørt at ved -10 grader har all midd i dynene sovnet stille inn etter et par timer... Jo kaldere, jo raskere tar de kvelden. Ved -6grader vil jeg tippe at du bør ha posen hengende ute en halv dag ca. Dunposer kan vaskes på 40grader i maskin og tørkes i tørketrommel. Tar du med et par tennisballer i trommelen, blir posen ekstra fluffy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå