Gå til innhold

puppene mine bare renner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er 19 uker. Trodde dette var litt tidlig jeg? hehe =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt, vi er alle forskjellige.. Det er råmelk, hvis jeg ikke tar helt feil.. Hadde det slikt i mitt første svangerskap, det viktigste du gjør er å ikke klemme så mye på de enda, da bare kommer det mer:)

Skrevet

Har ikke rørt dem .. Bare sitter her i en topp uten bh og kjente jeg ble våt nedover magen. Syns dette var merkelig . Trodde det var tidlig når det er førstegangs =)

Skrevet

Det kanskje tidlig, vet ikke, men det er heller ikke unormalt selv om du bare er førstegang.. Vi er jo alle forskjellige, kanskje du kommer til å bli en fin melke ku, hihi:) Kjøp deg amme innlegg om det blir for ille, husker at jeg måtte bruke det en stund før jeg fikk min datter sist. Og som god fordel, gikk hun opp 150 gram på sykehuset for melek produksjonen allerde hadde kommet i gang:) Lykke til..

Skrevet

Oida. Såpass ja.. Jeg syns det er litt gøy jeg da. Ting blir bare mer og mer virkelig =)

Gleder meg til jenta vår kommer!

Lykke til du også, og takk for svar! =)

Skrevet

Det blir bare mer virkelig og gøy hvor nærmere termin kommer:) Kos deg masse, og nyt tiden du har nå også:)

Skrevet

Fikk det da jeg var gravid med min datter, i uke 24. Brukte bare bomullspads, billigere og mindre synlige ;-) De holdt for meg.

Skrevet

lol vet jeg er håpløs .. men syns det var rørende det du skrev lol (tror jeg har litt mye hormoner) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...