Gå til innhold

Hva skal barnet hete

hvorlangtkandetteegentligvære.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hva skal barnet deres hete når det kommer. Hvis vi får jente skal hun hete Tuva. Hvis vi får gutt skal han hete Sivert

Flere som har dette planlagt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestemt meg mange ganger allerede, men ombestemmer meg etter et par uker, hehe... vinglepetter, det er bare fornavnet!

Akkurat nå liker jeg veldig godt Andreas, og min kjære stemmer for Celine hvis det blir jente... spør igjen neste uke, så skal du se du får helt andre svar ;-)

Skrevet

Fine navn du har plukket ut forresten, ujålete og ordentlige! :-)

Skrevet

planlagt og planlagt fru blom; liker nå veldig godt navnene Jonathan og Linnea jeg da! Håper bare at mannen her i huset liker det også; har ikke kommet så langt enda at vi har tenkt så mye på det.

Skrevet

Ja spør meg neste uke så får du kanskje en annet svar her i gården også, men jeg ble bare litt nysgjerrig på om noen har bestemt seg.. hehe vi har iallefall 9 mnd å ombestemme oss på, så vi har god tid:-)

Skrevet

jeg er veldig grei sånn... eller ikke... er mange navn jeg syns er kjempe fine, men ikke fine nok for mine barn... hehe noen som skjønner den?? så da blir det litt ombestemmelser...

men jeg liker: julie, zara, thea, tuva, helle, marie-helene(familienavn)

gutt: marius(familienavn), oliver, sander, bastian, elias, noah,

vanskelig dette her assa...

Skrevet

Jeg skjønner deg!! Hehe... kanskje derfor jeg også ombestemmer meg hele tiden.. når jeg får tygd på navnet et par uker er det plutselig for kjedelig for barnet?!

Skrevet

Jente:

Julia, Cornelia eller Isabella

Gutt:

Nathaniel eller Gabriel

Hva syns dere??

Skrevet

Er veldig stemt for Oliver hvis vi skulle få gutt :-) Jentenavn aaaner jeg ikke, har vært innom de fleste tror jeg hehe :-)

Skrevet

Klarer bare å finne jentenavn jeg liker jeg. Har tenkt på Angelina, Angelica eller Wendi Angèla... veldig like, så blir noe i den duren.

Men guttenavn er det verre med..hehe

Syns alle kaller barna sine det samme om dagen, men det har vel alltid vært sånn.

Skrevet

Scott og Mathilde :-)

Skrevet

Jeg synes det er veldig mange som kaller barna sine angelica nå om dagen, fint navn, men jeg vil prøve å finne et navn som ikke mange andre heter....

Skrevet

Thea hvis det blir jente! :-)

Gutt vet jeg ikke!

Skrevet

Maria3pp :o)

Venninna mi har to flotte gutter, som heter Nathaniel og Gabriel :o) Kjempe flotte navn! Hadde vi ikke vært så gode venninner som vi er hadde nok min blitt hetende Nathaniel også!

Skrevet

Helene hvis det blir jente og Henrik hvis det blir gutt.

(Dersom jeg får det som jeg vil... tror gubben blir mer og mer enig!)

Skrevet

Jeg vil kalle barnet mitt for Viljar om det blir gutt! Vilja, Engel, Lykke eller Helma om det blir jente!

Skrevet

Her kommer vi til aa velge mellom disse:

Hvis jente:

Amaia (mest sannsynlig)

Miriam

Sofia

Emma

Hvis gutt:

Elias

Oscar

Isaías

Eric

Skrevet

Vi klarer ikke bestemme oss, men har god tid til å tenke på det endå... Men det står mellom disse navnene..

Jente:

*Leah Emilie

*Thea Emilie

* Linnea

* Tilde

Gutt:

* Aron

* Elias

* Andreas

* Brede

* Tobias

* Emilian

Oj ble litt mange navn dette.. Som sagt.. Klarer ikke bestemme oss...:)

Skrevet

Sara hvis det er en jente

Senjamin om det er en gutt :)

Skrevet

Oldemoren min het Engel :D

Synes det e rlitt tøft, men litt usikker på om min datter vil klare å leve opp til det navnet, hehe

Skrevet

anja*panja 1pp!

Det er jo iallefall lov til å håpe :o)

Skrevet

Line Victoria og Robin er mine yndlingsnavn. Til og med typen som har valgt de ut. Flinke gutten min. =)

Skrevet

Har ei jente som heter Mathea så hvis vi får en gutt denne gangen blir det Mattis :) Hvis jente er vi usikre men jeg håper på Ida Johanna jeg da ;o)

Fine navn du har funnet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...