Camz Fødeklar Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg føler jeg spiser søtt hele tiden, må ha noe hver kveld også går jeg å syter og klager fordi jeg har lagt på meg så mye og ser så feit ut=( Føler meg som en kjempe og brystene mine har blitt sinnsykt store i forhold til før det gjør at jeg ser enda større ut. Har jo lyst å spise mere sunt for babyens skyld da, men er snopesyk hele tiden..... Spiser selvfølgelig litt sunt da hi hi=) Dagens syte innlegg fra feite meg he he, noen som føler det samme?
mamma mia1. Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Heisann Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Godt å høre at andre også sliter med snopesyken....Prøver å spise sunt, men må også snike til meg noe usunt Syter over vektøking jeg også...
selfangerkjerringa Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Hehe, hormonelle meg blir alltid litt mistenksom når jeg ser sånne innlegg... ser for meg at det er ei lita flis som egentlig er 170 og veier 60kg stakkar, som har gått opp hele FEM kilo i svangerskapet og spiser sukker og føler seg kjeeempestor... hehehehe Skjønner forøvrig godt hva du mener. Har hatt mye sukkersug de siste ukene. Men heldigvis at jeg har såpass bekkenløsning at jeg ikke kommer meg bort til butikken om dagene... dessuten har knøttet lagt seg så ekkelt til i magen at jeg går rundt og er mye kvalm. Ikke stort av søtt som kommer seg ned gapet mitt for tida
selma07 og engel Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg liker egentlig ikke søtt engang.... men etter at jeg ble gravid har jeg søt hunger hele tiden.... Så du er ikke alene! Min samboer sier at det jeg har lagt på meg er mat til jenta vår når hun kommer ut:-) Tenk sånn du også! Kroppen din lagrer slik at du skal kunne gi babyen din god næringsrik melk når den kommer:-)
Guri-mamma Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 mmm... Sjokolade.... Helst to da! Hver dag!! :-) og smågodt... Får abstinenser hvis jeg ikke får søtt... *sukk* Idag så fant jeg ut at hjemmelaga milkshake med is og sjokolade i var min nye tørste-favoritt... *grøss* Og plutselig er det helt greit når gutten på 8 spør om vi kan kjøpe nugatti...
Gjest Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Ikke mye, men litt sjokolade i ny og ne blir det. hehehehe
Tirilill Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Har blitt helt grusom de siste 3 ukene...hiver innpå med en helt masse..merker at jeg kjøper mye godsaker når jeg er i butikken. Før kom jeg bare hjem med grønnsaker og masse frukt. Og det frister ikke i det hele tatt lenger...kremt.... Men julemarsipan derimot! MMMMMMmmmm Og peppekaker....og dumle!!! namnamnam
Camz Fødeklar Skrevet 1. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2006 Det er ikke meg du beskriver der iallefall, he he er litt lavere og litt tyngre uheldigvis, sist jeg var hos legen hadde jeg lagt på meg 9 kg totalt så jeg kvir meg som en hund til neste uke for da skal jeg opp på vekten igjen=( snufs
småtrollet Skrevet 1. november 2006 #9 Skrevet 1. november 2006 usj,jeg og VIL spise godteri:) jeg gomler i meg godteri,men aldri når jeg er gravid.. lysta finnes rett og slett ikke der:( har gått ned 6kg,og der kommer nok sjokoladen inn.... som jeg kan sitte og sekle etter,så brekker jeg meg så fort jeg prøver. men jeg vil gjerne da:) kos dere dere:) ta en bit for meg også
cecilie stolt mamma :) Skrevet 1. november 2006 #10 Skrevet 1. november 2006 Hei Det blir no litt inn i mellom, men har merket at suget på sjokolade har blitt litt større enn det har vært. men prøver og ta meg sammen. Jeg kjøpte meg en pose med tørket fersken og det hjelper på søtbehovet. Og så druer - dagens druer er så gode
emilie og thea sin mamma Skrevet 1. november 2006 #11 Skrevet 1. november 2006 Bra og høre at det er flere enn meg som elsker godterier om dagene.Sleit med skikkeli svangerskaps kvalme de første mnd og gikk ned 4kilo,men nå når den er borte så ble det sannelig meg ikke noe problem å dytte i seg mat igjen.Spesielt søtsaker...Men prøver å spise en del frukt og grønnsaker også,med en pose søtt etterpå.(må bare ha)) Kiloene raser oppover i gigantfart ser jeg...Og enda over 80dager igjen!!!!! Termin 24.januar Lykke til alle sammen
ina:) Skrevet 1. november 2006 #12 Skrevet 1. november 2006 oj yes her går smågodt ned på høykant for tiden hehe:) Er inne i en periode nå hvor søtt er super digg, for en tid tilbake var det frukt som var tingen, så det går opp og ned. Sikkert noe jeg mangler tenker jeg da, når jeg fyser på noe spesiellt ( dårlig unnskyldning hehe...) Og all disse e-ene som det er i smågodt da... huff, sikkert ikke bra for snuppa mi, men mora koser seg iallefall med godteposen:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå