Gå til innhold

Skal jeg ta en NY test i morgen eller vente litt til?

Anbefalte innlegg

I morgen er jeg 3 dager over IKM og testa som sagt negativt om søndagen på IKM dagen.

Jeg har en test igjen og det er CB digital. Trudde jeg hadde en vanlig CB liggende, men det hadde jeg ikke. Så, skal jeg ta en ny test i morgen tidlig eller vente noen dager til???

Jeg har ingen symptomer på noen av delene, litt småvondt i magen innimellom og fikk vondt i korsryggen i stad. Men ingen tegn til TR.

Fortsetter under...

som jeg skrev til deg i et annet innlegg så testet jeg neg en hel uke etter ikm og ikke positivt før to uker etter. Du kan jo teste, men ikke mist håpet om den er neg......har hørt at cb trenger mer hcg enn mange andre tester for å bli pos.

Hmmm. Ja kanskje jeg bør vente enda noen dager til da.

Blir snart gal av denne ventinga jeg.

Utrolig at du fikk positiv så lenge etter IKM da. Rart at det er så forskjellig fra når vi jenter tester positivt. Om jeg ikke er gravid nå, så er det første gangen jeg får en lengere syklus. Har alltid hatt 28-29 dagers syklus.

Hei juhu!!! Jeg hadde kanskje ventet et par dager til... bare for å la kroppen produsere nok hcg. Skjønner at du er veldig spent, da. Det er ikke lett, det vet jeg. Masse lykke til...spennede! Klem....

Annonse

Ok. Da venter jeg til fredag med å teste da jenter....For da har det gått 19 dager siden jeg var på dag 15. Vi hadde sex hver dag fram til dag 15 også ble han borte til dag 20 og vi hadde sex da og dagen etter der ble jeg syk og ingen sex. Jeg kan altså ha blitt befrukta seint denne syklusen?

Se også under ditt forrige innlegg "æsj assa...." Jeg har nå bestilt fra billigtester (igår, og de ble sendt igår) og tar en test med en gang de kommer. JEg sliter da litt med utålmodig samboer. Han spør: har du fått mensen? Når skulle du hatt mensen? Har mensen kommet idag? Er du HELT sikker på at du ikke er gravid da osv, osv. Nå skal HAN få se på testen mens vi venter (og jepp, kjøpte CB-digital, skal ikke tydes mer her nei) og dette blir da det ENDELIGE svaret (for min del så fikk jeg det på søndag. Derfor ble det også bestilling via billigtester og ikke tur til apoteket. Gidder ikke kaste bort mye på dyre tester nei.)

Ta og test deg i morgen du også... Please, jeg er nysgjerrig :o)

Oiiii, ja det er visst flere som føler at jeg er gravid nå. Men jeg selv føler ikke det. Men jo flere dager jeg går over IKM nå, jo litt mer håp får jeg. For jeg har i hvertfall alltid hatt stabile sykluser før.

jepp, som sagt holder jeg jo en knapp på at du er gravid.

vet ikke om du også husker at jeg fortalte deg at du kom til å få neg resultat fordi du testet for tidlig?

Men det var kanskje ikke så vanskelig å gjette seg til, testelura:)

jeg ville holdt an en dag eller ti til jeg;)

klemklem

Annonse

Du er ikke alene om å bli gal på å få svar om en er gravid eller ikke. sist nå gikk jeg 9 dager over ikm. tok test to ganger men begge var neg. så etter9 dager kom tr.

Denne pp får vi ikke benytta oss av siden sambo er i amerika

og kommer hjem 4 dager før ikm/ mensen.....

ja ja vi får ta det sterkt igjen neste pp:)

Håper du får svar snart og at det er postivt :)

Endelig fant jeg innlegg fra deg i dag, Juhu! :0)

Hadde håpet du hadde testa nå, men jeg skjønner at du er redd for at den skal være negativ. Men jenta mi, jeg tror du bare skal hoppe i det nå. Enten så er du gravid eller ikke. Og jeg tror at den tidligere testen som var negativ ville gitt deg mensen forlengst om du ikke var gravid. Det er da ofte sånn, at bare vissheten står der så kommer mensen. Men siden den ikke har kommet så tror jeg kroppen din sier at du er gravid. Fredag er da sååå lenge til, og kroppen din har da ingen grunn til å være en uke forsinka eller? ( ÅÅÅÅ jeg er så spent her jeg sitter og prøver å overtale deg til å teste he he)

Har du følt stikkinger i underlivet da?, Fått ømme bryst? Blør tannkjøttet? Men ingen symptomer er symptom det også. Og du trenger ikke å ha fått symptomer enda.

Nei jeg er bare sååå spent, selvfølgelig tester du når du føler for det. Gi meg beskjed om resultatet da....!!!!! =0)

Vennlig hilsen

Hei vennen=)

Ja for hver dag som går nå og jeg ikke får mensen så får jeg et mer håp. Ingen tegn på noe. Litt mer trøtt i dag og litt stikkinger i magen, men det kan jo være så mye annet. Ikke noe ømme pupper. Det hadde jeg ikke sist heller før i uke 6 eller 7.

Jeg tester i morgen tidlig. Har bare en test igjen. CB digital. Og i morgen er jeg 4 dager over IKM, altså på dag 32 eller 33 i morgen. Burde vel da gi utslag i morgen om jeg er gravid.

Om jeg ikke er gravid, så er det første gangen jeg får så mye lenger syklus.

Hvordan går det med deg???

Mange klemmer fra meg.

Heii =0)

Nå venter jeg bare på at min kjære sambo skal komme inn igjennom døra med pizza. Han kommer fra flyplassen nå. Har vært borte siden mandag. ÅÅÅ jeg er så sliten av å være alene med ungene. I dag er jeg skikkelig kvalm og lite energisk. Men har måka hele gårdsplassen for snø. Nå kommer sambo, jeg er kjempesulten. Vi bimmes. X-er fingrene for deg =0)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...