Gå til innhold

kan noen anbefale en ordentlig GOD vinterlue?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...som er varm,gjerne ull og vindtett...har hele pakka;)

hva slags lue skal dere kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har 2 fra Reima. en skikkelig lue med liten skjerm som er vind og vanntett, og en ull "finlandshette" som dekker ører, hals og er super god!!! kjøpt begge til OK pris på juniorland i oslo:o)

Skrevet

Har hørt mye skryt om Kivat. De er er ekstra foret rundt ører og kinn. Jeg har bestilt en og venter spent på min : )

Skrevet

Vi har en fra reima som er vind og vanntett, og er ull inni. Er varm også og glir ikke ned i øynene! (er den uten "skjerm")

Dei i barnehagen skryter veldig av den også...

Skrevet

betalte vel 350 eller 400 for begge, veldig gode luer og kjøpte reima dressen min billig der også. den på manglerud senteret. super service der:o)

Skrevet

Har god erfaring med Kivat. Varm og sitter godt og tett. Sønnen min har brukt en i to sesonger nå. Passer enda...

Skrevet

høres bra ut:)....juniorland,hvor i Oslo ligger den butikken? har de nettbutikk?

Skrevet

hvor har du bestilt denne Kivat? nettbutikk?? :-)

Skrevet

noen som vet hvilken butikker man får kjøpt disse reima luene? babyshop har de dem? hva med sportsbutikker?

Skrevet

Sverger til Troll sin lue med hals. Samme stoffet som dressene og ullfor inni. Rundt ansiktet er det også ull. Supert med hals og lue i ett!

Denne var barnehagen veldig forbnøyd med i fjor. Kostet 300 fjor.

Skrevet

Jeg synes du er nødt for å ha lue med hals til små barn. Vi har lua fra troll og den er kjempebra. noe av det beste er at den er vanntett for det er mye våt snø som faller ned. Dessuten er den den ikke tykk og klumpete men alltid varm, så den anbefaler jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...