Gå til innhold

Hei alle sammen! :-) *hilser pent*

Anbefalte innlegg

Endelig er tiden inne!! :-) Jeg har vært verpesjuk i årevis, men nå skal vi begynne å prøve for alvor! Kjempe spent, og gleder meg masse. Har vært innom og lest litt her av og til, og håper å kunne både bidra og dra dytte av deres erfaringer i denne spennende perioden...

Lykke til alle sammen, måtte dere bli gravide i en fei!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6910926-hei-alle-sammen-hilser-pent/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

er førstegangs selv og det er egentlig ganske skummelt! men på en god måte da!

kikker jo litt på skravlesiden og ser alt man må kjøpe, alt det følelsesmessige man må gjennom og selvsagt den omstilling det vil være å skulle bli forelder.

men tror nok alt dette forsvinner når man hører hjertelyden for første gang og når man får holde lille nurkeline eller nurkelano (orginalt eller hva!)

nurkelano, haha, den var ny! Så søtt da!

Skummelt ja, det er jo den største forandringen man kan oppleve... Som sagt har jeg vært verpesjuk i årevis, så jeg har egentlig vendt meg til tanken, men likevel......... Skrekkblandet fryd er vel et godt begrep :-)

Det med at man plutselig er ansvarlig for et annet menneske; uten oss vil line eller lano ikke overleve - skrekkblandet fryd ja.

Men det er jo det største som finns her i verden, så jeg gleder meg egentlig bare jeg og hvor skummelt kan det bli lissom?!?

hehe et av mine bedre øyeblikk det der med nurkeline og nurkelano :)

Annonse

Ja, det må ha vært et genialt, kreativt øyeblikk ;-)

Skummelt fordi, uansett hvor mye man leser og forbereder seg, så vet man ikke hvordan det faktisk blir! Man vet jo ikke hva slags personlighet barnet får! Uansett er hvert barn et mirakel, og vi er heldige som får muligheten til å oppleve det (foreløpig optimist ja, bare 1pp ;-))

det er en flott alder for barn :) Synes du har prioritert fornuftig med tanke på utdannelse og jobb osv. Godt med litt trygge rammer :)

Jeg er 31 jeg da (ser helt feil ut når jeg skriver det :) ). Vi ventet lenge med prøvingen av samme grunner som deg (til jeg var 28). Klaffet ikke på første forsøk for oss, men fikk vår etterlengtede prins for 6,5 mnd siden. Ønsker oss en til med èn gang :) Har vært sammen i 8 år og gift i 2.....Skikkelig A4 :)

Lykke til da du!

Ja, jeg har vært ganske bestemt på rekkefølgen der. Skulle det skje før hadde jeg selvsagt blitt overlykkelig for det, men nå har det jo gått etter planen :-)

Gratulerer med sønnen på 6,5 mnd, det er en herlig alder da! Ser utviklingen nærmest fra dag til dag, og begynner virkelig å se at det er et menneske! :-) A4 er bra det, jeg har alltid sett for meg et A4-liv selv. Perfekt når det fungerer :-)

Håper det klaffer fort med nummer 2 for dere da! 2 tette har mange fordeler det! :-) (Jeg har et ørlite håp om tvillinger jeg, men det vel litt ambisiøst, hihi)

Takk, takk! Ja, det er en morsom alder, Han babler og ruller rundt på gulvet. En skikkelig blid gutt! Men det kan også være slitsomt til tider. Alt avhenger av nattesøvnen :) Jeg hadde veldig mange "glamorøse" tanker om det å få en liten baby. Er litt mer jordnær i dag :) Flott at du har et stabilt forhold til kjærsten din. Det er godt å være to om ansvaret!

Tvillinger ja, det hadde mannen min også "bestilt". Da hadde man liksom vært "ferdig med det". Dere får kose dere med prøvingen :)

Tror jeg tar kvelden snart - aldri godt å vite hvordan natten blir :)

Hei og velkommen til bli gravid sidene....

Håper du får et kort og positivt opphold her inne....

Nå har mitt opphold blit lengre en ønsket, men men vi kan ikke annet gjøre en å vente på en positiv test... det blir nok vår tur igjen også, har jo klart det før... lykke til i allefall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...