Gå til innhold

det har kommet noen barn og ringt på døra siden det er halloween........

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det sant?? Helt utrolig asså: hadde vel bare lyst på gotteri da, men gadd ikke kle seg ut.. Jeg får min del jobbet så seint i dag at jeg satset på at ingen kom innom hjemme.. Var hjemme klokka åtte og har ikke kommet noen hit enda..

Ga du de noe da?

hehe... nei jeg gjorde ikke det... sa bare at jeg ikke hadde noe.... ønsker at jeg hadde sagt noe annet... som er ikke dere litt store for dette?

Når 6-7 åringer kledd som hekser og trollmenn kommer er det ok, men eldre? Nei!!! Kom en guttegjeng på rundt 11-12 på døra og villa ha godt. Spurte om de synes at de fortjente godt med bare å ringe på døra mi? Kikka seg litt fortvilt rundt....... Syng eller dans eller noe annet så skal dere få! Og da kom Rosenborgsangen...høyt og skjærende! =) Men de fikk godis og jeg en god latter!

Annonse

Ærlig talt! Dette er jo for barna og tenåringer er for store for dette med mindre de er ute sammen med små søsken og passer på dem. Og man skal kle seg ut, godteri er jo en belønning for kostymet...

Jeg svarte på dette i stad men glemte å fortelle om de to jentene på 8 og 10 år til samboeren min. De hadde kledd seg ut som hekser og gikk til dør til dør. De fikk en del godis, men de fikk også en smarties eske med blanding av smarties og småstein. De smakte på det uten å se hva det var først. Ble litt skuffa da og lei seg da. Halloween skal jo væra morsomt, men etter den turen har dem ikke så lyst til mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...