Gå til innhold

Pergo....(samme som på slitere)

Anbefalte innlegg

Da er jeg ferdig med dobbel pergokuren og var inn til gyn igår....men hun trodde ikke at jeg kom til å få eggløsning =(

Så nå på søndag skal eg begynne på primolutt i 10 dager, og deretter en ny dobbel pergokur på 4 dag...

Er slitsomt dette her....ventetiden, spise på tabeletter og håpe og be om at det sitter en spire der......

Er så ufattelig lei meg! Tror jo aldri at dette kommer til å gå!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6910890-pergosamme-som-p%C3%A5-slitere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt med trøsteklemmer...

Takk for det!!! Er så godt å kunne "snakke" med andre prøvere her inne!!! De vet hva man går igjennom, er alle i samme båt...noen klarer det på første pp, andre må vente lenger... Trodde aldri at jeg mått vente lenge!!! Det å få barn er jo det mest naturlige i verden!!!

Ja, nå håper eg at spiren sitter som den skal neste pp...så no er det for meg å vente på tr, ikke el...litt kjedelig igrunn....men gyn kan jo ta feil! Kan jo få en el..håper det! =)

Hvordan går det med deg Nutmeg???

Noe nytt? =)

Klem klem

5 dager over IKM i dag, og testet negativt. Var forberedt på det, kroppen bare skriker PMS og TR. Så nå håper jeg hun kan komme i dag slik at vi kan kose oss i ny pp så fort som mulig. Det blir pp 4.

Er veldig forberedt på at dette vil ta tid, har sett for meg at det nok ikke skjer før jeg er over i 12-14 pp. Men, man kan jo bli overrasket:) Har et par venninner som slet i MANGE år, så forventningene mine er farget av det jeg så de gikk gjennom.

Alle kan ta feil, også gynekologer:)

Krysser i alle fall fingrene for deg, du FORTJENER å bli gravid nå!

5 dager over ja....kjedelig når kroppen tuller sånn... i August gikk jeg 10 dager over...men bare negative tester... Håper du produserer hcg seint eller at mensen kan komme, sånn at dere kan begynne på ny pp =)

Det verste er å vente på tr...dag ut og dag inn....

Over på noe annet...hehe...hunden min jager halen sin!!! Ser jo heilt komisk ut!!! Rundt og rundt og rundt....full fart...ser helt gal ut jo!!!! *ler*

Det er godt å ha noe å le av avogtil...

Ho gir mye glede i livet mitt!!! Ho er jo "datteren" min!!!!

Vet ikke hva eg skulle gjort uten...

=)

Hviken hund har du? Vi planlegger å kjøpe hund. Har jobbet med saken i 3-4 år nå, synes det er viktig å bruke tid på velge en rase som passer til oss og som vi kan gi det den trenger av tid og trening. Akkurat nå er det Hovawart som ligger øverst på lista. Skal kontakte en kennel å høre om vi kan komme å se på dem, lære litt mer. Tidligere har vi sjekket Rigdeback, Riesensnauzer, Flat coated retriver og wheaten terrier. Jeg vil helst ha Berner Sennen, synes de er så ufattelig fine, men sambo har nedlagt veto mot det.

Forrige TR kom 14 dager på overtid, så denne gangen bør hun ha vett til å dukke opp tidligere!:(

Annonse

Vi har en balnding da...er vel mest labrador i henne... men hun er bare 20 kg!! Tror ikke hun blir så mye større! Hun er 1 år og 2 mnd....og så herlig!!! Nydelig lita jenta...nesten heilt svart...

Ja, det er mange fine hunderaser der ute....kunne godt tenkt meg en sånn mini-hund og eg....men får nok holde med en! *ler* Travelt!! Alltid noe som skjer her i huser ja...

14 dager på overtid???!!!?!! Jøsses...håper virkelig at syklusen din blir litt meir stabil enn det der!!! Er jo så slitsomt å hele tiden ha uregelmessig syklus!!!

Husker for 2-3 år tilbake....det var før eg begynte på metformin(eg har pcos) da hadde eg mensen i 2 mnd i strekk, for så å miste den i 3 mnd...utrolig slitsomt!!! Spesielt når eg hadde mensen i 2 mnd!

Grøss, mensen i 2 mnd! Neitakk! Stakkars deg! Uff nei, regner med at jeg gradvis vil finne tilbake til min flotte 28 dagerssyklus. Håpe-håpe!

Hadde en goldenretriver-labradorblanding da jeg var liten. Kjempesøt hund:) Han var nesten helt svart, og langhåret. Veldig glad i mat og damer:)

Skal du gjøre noe koselig i dag da? Kaldt der du bor?

Idag skal eg vel ta en shopperunde...=) Fikk inn litt penger igår og de brenner i lommeboka mi!!! Hehe... Er bikkjekaldt ute for å si det sånn...ligger vel på 1 grad....KALDT!!! Vil ha sommeren tilbake!!!!!

Ellers blir det vel å rydde hus og lage middag...tenkte å lage en god og fin middag idag til min kjære...

Hva med deg da??

Penger på konto må brukes før de forsvinner:)

Jeg vil ha en behagelig tempratur inne og ute, hater å fryse.

I dag skal jeg ingenting spenennde. ER på jobb nå, og her blir jeg vel sittende til rundt kl 17-18 tenker jeg.

Ha en innbringende shoppingrunde:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...