Gå til innhold

Deler du og mannen/samboer på husarbeidet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evnt. hvordan deler dere på det? Her er det manne n som vasker, og jeg gjør det andre (som klesvask, handling, matlaging, rydding osv.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør alt uten å lage mat! :-) Handle gjør vi sammen!

Skrevet

Jeg gjør alt, og synes det er blodig urettferdig:(

Skrevet

Jeg gjør alt! Og det er mye å gjør på en dag, så syns det er litt urettferdig.... hvis jeg vil ha hjelp, må jeg mase og mase og mase.... og slikt bli det krangel av.... :( Men så jobber han da og forsørger meg, så..... det skulle vel bare mangle... i følge han.... det som er tingen er at han trur jeg bare sitter hjemme om dagene å slapper av, mens han jobber, men slik er det aldeles ikke med ei jente på 9 måneder....

Skrevet

sambo er kjempe flink her i huset. gjør det meste selv. fordi jeg liker det og da blir det gjort på min måte. men han lager mat for det meste og vasker gulvet. ellers så gjør han ting hvis han ser at det trengs. jeg kan komme hjem og da har han skrubbet ovnen for eksempel. på fredag vasket vi huset sammen faktisk. tok et og et rom sammen. koslig det og for da får jeg litt selvskap også går det dobbelt så fort. han er også flink med lille gull. lå på sofaen i kveld jeg så kom sambo inn med chris og da hadde han fått mat og kveldstell og var klar for senga. han er så flink sambo min...=) veldig glad i han..

Skrevet

Kjenner jeg blir litt misunnelig her.....:( hehe

Skrevet

Nei, jeg gjør det meste. jeg liker å gjøre det på min måte uansett, og har faktisk tid til det nå når jeg er i permisjon. Tar det litt etter litt, vasker et rom om gangen feks.

Men det skulle bare mangle nå som sambo jobber i ti-elleve timer i et fysisk slitsomt arbeide og kommer haltende hjem. Mens jeg stolt skryter av at "idag har jeg rukket å ta oppvasken og rydda stua" =) og så står middagen klar på bordet når han kommer hjem. liker det sånn vi. skulle gjerne blitt husmor om vi hadde hatt bedre økonomi!

Men er jeg kjempesliten, så hjelper han meg hvis jeg spør. Og etter jul er permisjonen ferdig, så da får vi se hvor bortskjemt han har blitt, da trenger jeg han til å gjøre husarbeid i lag med meg!

Skrevet

Jeg gjør så å si alt.. Samboern min gjør så mye halvveis og det er så irriterende, så har nesten sluttet å be han om noe for jeg må uansett fullføre det( som oftest)

Skrevet

Vi deler ja:-) men det er han som gjør mest faktisk. Vi har ikke noe fordeling. Han lager som regel middag og baker og sånt.

Skrevet

Det er visst meninga at vi skal dele på det, men det er jeg som ender opp med alt!!!

Skrevet

Jeg som må gjøre alt her altså!! Synes det er ganske uretferdig, men får ikke forandret han...

Skrevet

Jeg vasker klær, lager middag og vasker. Han tar seg av hunden (mating og lufting), hjelper til med rydding, og handling.

Hmm... Jeg hadde nok godt av å se dette svart på hvitt, har av en eller annen grunn innbilt meg at jeg gjør mye mer enn han:-)

Skrevet

Vi deler på alt, for tida er det faktisk samboern som tar mesteparten av husarbeidet! :-)

Skrevet

Jeg gjør det meste nå men det skulle da bare mangle når jeg nå har perm. Han lager endel mat og fikser de store tingene men husarbeidet tar jeg meg av. Når jeg begynner å jobbe igjen blir det igjen delt.

Skrevet

får vel nevne at det er samboern som har perm for tida, derfor han gjør mest ;-)

Skrevet

Er kjempe heldig og har en unik mann og pappa til våre to jenter. vi deler på alt, og har jeg og jentene vært borte på tur en dag, så kommer vi ofte hjem til renvasket hus og nylaget middag.

er svært takknemlig for det. men han sier at det er en selvfølge for han og hjelpe til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...