♥ Bøllefrøet ♥ Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg er så spent på treffet i morgen:) Håper alle dere andre gleder dere like mye som meg!! Til dere som kommer i morgen: Vi ses:D
solann Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Jeg er også spent på i kveld :-) Gleder meg veldig til å se hvor mange som kommer!
ina:) Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 jeg er også veldig spent. Alltid koselig å treffe nye mennesker, spennende å se hvor mange som kommer....gleder meg i allefall :=)
Vaniljesukker Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Jeg kommer!!! Men er bekymret for å ikke finne rette gjengen, så dere får gi et vink hvis dere ser ei som står i døren og ser forvirret ut:-)
clangkaas Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Jeg har meldt meg på Yoga for gravide og det er første kveld i dag. Ellers kunne jeg tenke meg å treffe likesinnede. Har termin 5. februar, men har liksom ikke merket stort til graviditeten før nå. Håper det blir flere slike kveldstreff Caroline
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå