Gå til innhold

Festeblødning, kan noen forklare meg??????

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Kan noen fortelle meg hvordan en festblødning er???

Jeg har blød bittelitt i 2 dager nå, det er ordentlig blod (ikke sånn mensen-blod) Det kommer hver gang jeg tørker meg etter dobesøk også er det bittelitt farget utflod (unnskyld detaljene)

Men det blør liksom ikke, og det er ikke noe mensen lignende over det..

Aner noen om dette er som festeblødning (må jo bare håpe)

Eller er det noen som vet hva det kan være???

TAKKER for svar =)=)=)

(det er ikke noe sår...)

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har desverre ikke noe svar til deg, men jeg lurer på det samme... Hadde en veldig liten blødning ca 14 dager etter siste menstruasjon. Det var ikke mye, bare litt rosa på papiret. (men likevel tydlelig at det var blod) Dette hadde jeg kun en dag. Venter mensen om en uke, og lurer veldig....

Hei 3 x F

Det høres ut som at du har blødd litt ved eggløsningen din...? Bruker du å ha eggløsning rundt dag 14 i syklus? Eller mener du at du hadde blødning 14 dager etter endt menstruasjon, altså dag 21 i syklus, da kan det være festeblødning?

I en gjennomsnittlig syklus på 28 dager finner el sted rundt dag 14, da kan man ha festeblødning fra dag 20 til dag 23. Blodet er litt "vanlig" blod, ikke med "slimtilblandet" som det er ved menstruasjon.

Gå inn på www.pernille.info - der får dere vite mer!

Lykke til begge to! ;o)

Hei igjen. Jeg har søkt på festeblødning på forumet og lest litt om det der. Jeg lurer jo på det samme, men jeg kan fortelle deg det jeg har funnet ut. Slik jeg har forstått det kommer festeblødningen mellom dag 2-9 etter EL. Du skal ikke blø mye, og jeg tror det skal være rosa eller brunt. Det er visstnok ikke vanlig med festeblødning, men jeg håper likevel....

Vet ikke om du ble noe klokere, men gå inn på forum og søk.

Krysser fingrene for deg og håper det er festeblødning du har:)

Annonse

Hei Geddy.

Jeg er kjempe spent i det ene øyeblikket, og skuffet i det andre. Føler at til mer jeg leser om det, til flere forskjellige svar får jeg. Trodde først at det var vanlig med EL fra dag 9-16, 8blødning på dag 17 og 18 er da helt perfekt) men ser nå et annet sted at det er vanlig helt fram til dag 23!!! ÅHHHHHHH!!!!!

Noen steder passer jeg inn i en "festeblødning", mens i neste øyeblikk passer det ikke helt likevel.

Får vel bare smøre meg med tålmodighet og vente til IKM på neste torsdag...

Håper det er festeblødning vi har begge to:)

Leste forresten et innlegg med en som har hatt festeblødning, og hun blødde på dag 18 tror jeg:)

Jeg blir smårar av å være her inne har jeg funnet ut: Jeg passer stort sett inn i alt, har de fleste symptomer og alt kan uansett forklares med at jeg mest sannsynlig er gravid.. Jeg velger alltid og stole på det som passer best til at jeg skal bli gravid - for så å gå på en smell hver eneste ikm..

Ja, ja.. smårar har jeg blitt, men det er vel endel av dette gamet:-) Som du forstår av det jeg har skrevet over så stoler jeg derfor blindt på at vi begge har hatt festeblødninger.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...