Mille-k Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 ..til termin, Ikke så lenge det.. Kanskje å tide å hive seg rundt å fixe alt det praktiske, så slipper jeg det midt i julestrien?! Skal til legen neste uke, da får jeg vel vekt-sjokk igjen.. for første gang har jeg litt angst for vekten.. jaja, det er jo verdt det! Håper det står bra til med damene her inne :-)
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 hehehehehe Tenkte jeg skulle ordne det praktiske i romjula jeg ;o)))) Den lille må vente med å komme til julen er over. Det har jeg bestemt. Hahaha
selfangerkjerringa Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg kommer til å gjøre klart alle babyforberedelsene før 1.desember. Fra den datoen skal jeg bruke all energi og tid på juleforberedelser med datteren min på 2 1/2 år Jeg er 100% sykemeldt pga bekkenløsning og har CT i høyre hånd, så her går ting litt med sneglefart. Derfor denne inndelingen ps: termin 8.jan.
cecilie stolt mamma :) Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Jeg har ni uker igjen til terminen. Og har egentlig ikke så veldig mye på plass. Stellebordet er kommet i hus. Vognen går jeg rundt og venter på - er vel like tundt hjørnet. Ellers så har jeg ikke handlet inn så mye. Blir nok litt handling denne mnd Det er no så mye fint i butikkene.
Gjest Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Jeg har igjen 13 uker, væhhh har begynt innkjøp her også....er litt som ska i hus ja.. Har fått tak i det meste brukt å det er kjekt ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå