Gå til innhold

Hei Cam74 og Pianutten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har det gått med dere i dag?

Selv har jeg ikke veiedag før i morra, så får smøre meg med tålmodighet... Men så er det bare det at jeg har hatt en skikkelig "sprekk"! Skulle bare kjøpe inn litt godterier til Halloween, men så er det ikke så mange som banker på i dette ruskeværet. Og da blei det så altfor kort vei bort til godteskålen for meg da... Ja, ja. Jeg har iallefall kost meg skikkelig med både potetgull og gummigodt! Nam!

Hva gjør dere til daglig? Hjemme, jobb, skole? Selv er jeg student og har 2 1/2 år igjen, planlegger å fullføre på normert tid, så får vel bare krysse fingre og tær for at det skal gå (lærerutdanning).

I går og i dag har jeg hatt en litt stri tørn med en toåring som har spydd og spydd... Stakkars vennen min, heldigvis er han i seng nå og det ser ut til at det verste er over.

Nå skal jeg ta meg en rask dusj før Greys anatomi! Natti-natt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen sneipen!

Kjøpte også inn godis til Halloween, men svigers passet sønnen min mens jeg var på GR-kurs, og de hører litt dårlig..

-Derfor var det ingen som lukket opp vår dør for de frosne skremmerene! :-)

Dermed har jeg to store poser med smågodt (sånne Sommer-favoritt-poser) liggende i skapet. Så lenge de ikke er åpnet, så går det greit. -Kanskje de kan spares til jule-bukkene i Desember?? Må sjekke utløpsdatoen!

Jeg jobber, 100 %, og det er litt tøft til tider med ekstremt søvnbehov pga av svangerskapet og en liten 2-åring som trenger aktivisering og oppmerksomhet! Har tenkt tanken på å ta ett år med 80% stilling når nummer 2 kommer, men vi får se hvordan det går!

-Så rart at din 2-åring spydde den 31.. Det gjorde min også, eller iallefall natt til 1. Nov. Ordentlig kjipt. Først i sin seng, deretter i senga vår, og to ganger til i senga vår før han endelig sovnet! Har vasket oppkast-sengetøy i flere dager nå!

Nå er det på tide å vekke poden fra formiddagshvilen, ellers blir det ingen tidlig kvled senere!

Snakkes snart, og bare 2 dager til veiing for meg!

Skrevet

Hei hei, så koselig å høre fra deg. Og godt å se at GR fungerer!

Ja, det var rart det der, med begges barn som spydde.. Etter hvert ble det min tur også, og jeg lå i et par dager før jeg kom meg igjen. Heldigvis har jeg en mor som kunne avlaste litt. Tror jeg sov 20 timer det ene døgnet! (torsdag)

Veiedagen min er onsdager, så jeg er en dag bak deg. Har kommet i en kjempehyggelig gruppe med mange på min alder, så det er bare gøy å komme på møtene.

Nå i helga har det blitt så som så med disse måltidene forresten. Etter sykedager fikk jeg så avsindig lyst på alt mulig, men har ikke orket å spist så mye (noe som er en helt ny erfaring for meg!!!), så i går og fredag lå jeg på godt under 1000 kalorier. Er redd det skal stoppe opp her, men får satse på å komme i gjenge igjen i morra!

Trening har det heller ikke blitt. Sukk, vet ikke helt når jeg skal få tid jeg! Vet det er prioritering, men go'stolen er så altfor god på kveldene. Men nå kommer snart mannen min hjem igen (jobber borte 2 uker av gangen) så da får jeg kanskje lempa meg ut en kveld eller to.

Min lille sjarmør blir 3 i april, hva med din?

Skrevet

Jeg slapp heldigvis unna oppkaste selv, men går med konstant ubehag pga svangerskapet. Mye luft i systemet, og føler at maten henger høyt oppe i halsen hele tiden..

Hehe, mannen min kom nettopp hjem fra 2-ukers jobb også, selv om han ikke har fast 2 av og 2 på, så blir det mange dager jeg og snøfte (kalle-navnet til 2-åringen min;-) er alene. trener stort sett i arbeidstiden, men aldri mer enn 2 dager i uka. -Det får holde så lenge..

Min gutt fyller 3 29. Juli, så han er litt yngre, men ikke mye! Husker ikke helt, men skrev du noe om terminen din på nummer 2? Jeg var jo på UL og ble satt en uke tilbake, så foreløpig er terminen ca 7. Juni på neste mann.. Dålig timing med to sommer-ferie barn, men da blir det iallefall ikke noen misunnelse på at en får selskap på dagen og den andre ikke :-)

Vi snakkes,

Skrevet

Spooky dette... Min menstermin er rundt 5 juni, noen ultralyd har jeg ingen planer om før den ordinære i uke 18.(altså: ingen planer om å trenge det altså. He-he, akkurat som om jeg kan bestemme det!) Eller litt før håper jeg da, siden uke 18 for meg (oss) blir sånn omtrent midt i jula.

Har vært støttemedlem på det lokale treningssenteret en laaang stund nå. Kanskje jeg skal prøve å bli et skikkelig medlem og faktisk dukke opp etpar ganger i uka? Sikkert ikke dumt. Prøver allerede i morra jeg. Kjekt å klare å trene litt før jeg henter Sneipen min i barnehagen.

Ellers... føler meg tykk og lat og fæl i kveld. Noen dager er bare æsj, og etter maaange timer foran dataen, dundrer hodet i tillegg. Enda må jeg lage et uteskoleopplegg for en 2-klasse før jeg gir meg. Eller, kanskje jeg skal ta det i morra... Hm, det kjentes som en god ide. Bekkenet har ikke godt av denne kontorstolen så lenge av gangen heller (sliter litt med det der).

Jepp. Logger av etter hvert jeg, og lager meg et gost kveldsmåltid til Gylne tider...

Skrevet

LOL mange ting felles på oss ja!

Hadde også en semi-slapp dag i går.. Fristet ikke til ute-lek med regn og glatte veier, men vi tok alikevel en lang kveldstur hele familien, og fikk oss litt frisk luft! -Det er vanvittig deilig! I dag gikk jeg til jobben også, selv om jeg fikk tilbud om å kjøre med en venninne! STOLT! Regner med å gå hjem igjen også ;-)

Jeg har så vidt klart å starte opp litt spinning to ganger i uka. -Synes det funker greit, selv om jeg ikke klarer spurtene (må ha kontroll på underlivet, føler jeg.. Er redd "noe" skal falle ut!) Skal spinne igjen i morgen, så det gleder jeg meg til! -Så nå er detopp til deg! -Jeg vet du kan! Ta i bruk medlemskapet ditt i dag! (Eller i morgen hvis du ikke har med treningstøy ;-)

Glemte kveldsmaten i går, og dermed manglet jeg noen 100 kalorier på 1900.. Må huske på det i dag, men det går vel greit. Må nok se på Top Model..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...