Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Det gikk fint. Har en 11 mnd gammel pike, hun satt i sånn badestol i badekaret. Hun kunne ikke falle altså, så hun satt trygt. Og i og med at dusjkabinettet med BLANKE dører står rett ved badekaret, gikk jeg i dusjen. Hadde øynene på henne heile tia. Gikk fint. Hadde dere gjort det? eller er jeg totalt uansvarlig?
snull Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Det hørtes helt flott ut spør du meg ....kunne godt gjort det samme
så var vi 4 Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Tror ikke jeg ville gjort det, men ikke pga ansvarlighet og sånn. synes det er så herlig å plaske med martin
lifa og Eline Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg hadde ikke turt med snuppa her på 8,5 mnd. i badekarret. Hun tar og reiser seg opp etterhvert, sitter i badebalje fra Ikea. mye mer moro å se over kanten på den enn å sitte i den. Aner ikke hvordan det er å reise seg i slik stol som du har, og det er du som kjenner datteren din best og hvet hvordan hun er. Synes ikke du er uansvarlig selv om jeg selv ikke hadde gjortd et.
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg synes ikke det er uansvarlig!!! Kunne fint gjort det samme!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå