Gå til innhold

Dere som har vært gravide før - kjenner dere livmora i 1. tri?


Forskeren

Anbefalte innlegg

Jeg er 10 fullgåtte uker i morgen og innbiller meg at jeg kjenner kanten på livmora. Men er ikke sikker for jeg hadde ks sist og er litt hard m arrvev og div nederst på magen. Så det kan jo bare være det.

 

Kjenner dere noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er bare inne og snikleser litt her - ja, jeg kjente livmora tidlig! I uke ti var toppen godt opp over kanten av bekkenet, og i uke 13 nærmere navelen enn symfysen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble gravid med gutten min,i midten av mars05 og 02.06.05 kjente jeg den da...

 

så var vel kanskje i 1.tri da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent det i noen dager nå, er 11+6 uker... Tror jeg kjente det først for 3 dager siden eller noe rundt der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk og pris at det ikke bare er meg som ikke kjenner noe hehehehe, hører nesten alle at ååå kan kjenne livmoren bla bla bla og så sitter jeg der ehh hehe så stilig..og tenker stille hmmm må undersøke nærmere. Men kan fremdeles ikke kjenne noen

:D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det må være livmoren jeg kjenner, for det er helt hardt og r art og ikke noe som jeg har kjent inni magen min noensinne tidligere. Jeg er 11+4, tror jeg har kjent den i over en uke, men husker ikke helt når jeg merket det 1.gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10+4 og kjenner den kjempe godt- andre rundt meg har heller ikke noe problem med å kjenne den. Men den kom kjempe plutselig- i forige uke kjente jeg ingen verdens ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig jeg er helt på jordet, men tror jeg kjenner den, er iallefall peise hardt nederst på magen... og jeg er i uke 10..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sånn hard på høyere side nederst på magen,

er det livmora... eller er det noe annet?

kjente det i går etter att jeg la meg og lurte fælt på hva dette var forno'.

Jeg er i uke 7.. tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...