Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 dette ser veldig lovende ut :-) Ingen gråting eller noe. Lettere enn å legge han i min seng :-) Hadde jeg vist det skulle være så lett, skulle jeg gjort dette for lenge siden :-) Krysser fingrene for at dette går slik det ser ut som :-)
Trønder med to herlige Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Så bra da. :-) Gutten vår la vi egen seng fra første dag. Har kun en dør mellom rommene, så jeg kunne se han fra sengen! Går sikkert kjempe fint fremover også. Lykke til! :-)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2006 Håper det :-) Han ligger inne på vårt rom, men endelig i egen seng da :-) Prøvde ha han i senga si når vi kom hjem, men han gråt så veldig. Har ikke prøvd siden, var jo koselig å ha han der :-) Blir vel ikke å få sove i natt selv :-)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 1. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2006 Han sov godt fra 20 til 1.30, så våken 3.30, 5.30, 7.30 :-/ Da var det bare å stå opp :-) Han gråt ikke, bare lå der prøvde få ut luft og pludre for seg selv. Fikk pupp hvær gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå