Anoif Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Er nå 36+1 dag. Altså 4 uker til termin, og de siste dagen har jeg vært veldig kvalm og litt vondt i hodet. Det begynner 1-2 timer etter et måltid. Jeg har ingen ødem, og føler meg ganske fin form til tross for at jeg er "høygravid", men er veldig usikker på hvorfor jeg er så kvalm. Jeg får også høre at jeg ser godt ut... Jeg sliter noe med sure oppstøt, og tar Link etc for det, men det er hovedsakelig på kvelden. Målinger av urin og blodtrykk er bra. Er det noen andre med samme problem? Og som kan ha mulig innspill på hva det kan være? Skal til legen om ett par dager og jeg kan høre med han.
nr3ifarta Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har det akkurat slik som deg. Har lyst til å putte mat i munnen hele tida for å døyve kvalmen... avslutter hver kveld med å tygge tablett mot halsbrann.. Har vært hos akupunktør i dag og hun satte nåler mot kvalmen, men så langt har de ikke hjulpet.. men jeg kan jo håpe.. Har i tillegg en del nedtrykk og kynnere, og trykk i lysken.. Kanskje er noe på gang? er i uke 37 nå..
Anoif Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2006 Takk for tilbakemelding. Jeg har også en del nedtrykk og press, det kan jo bære signal på at noe er på gang. Lykke til i alle fall ,novem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå