jejeje Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har hatt en god del menssmerter de siste dagene og det har kommet endel slim. Nå har det ikke kommet mer siden i går morges. Kan det da være at hele slimproppen har gått? Jeg er forresten i uke 38. Hvor lang tid kan det ta etter slimproppen har gått før fødsel starter? Jeg er lei av å ha menssmerter som ikke utvikler seg til noe mer nå merker jeg.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 For noen skjer fødsel samme døgn, for andre kan det gå ukesvis.... men det positive er jo at det er et tegn på at noe skjer med livmorhalsen din!
2nj♥ Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Kan nok være at hele proppen har gått. -Men hvor lang tid det tar før noe skjer er vanskelig å si, for det kan gå timer, dager og uker..... Sist gikk slimproppen min kl 17 og kl 19 var jeg på sykehuset med 3 cm åpning.... Lykke til!
annlev Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Slimproppen trenger faktisk ikke gå før fødselen har jeg blitt fortalt av lege og jordmor. Det er ikke alltid det er en geleklump heller, noen ganger kommer det bare litt og litt slim.. Det er altså ingen fasit..
Sunniva- og Majamamma Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Har lest i Nylander-boka og hørt fra JM at om det er blod i slimet er det ofte bare et par dager igjen... Slimproppen (u/blod) kan gå over en mnd før fødselen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå