Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen kan hjelpe meg litt på vei...... Er kanskje litt tidlig uten, men har da altså testet positivt på rugedag 11 i dag( blir vel da medlem av uke 42 rugeklubben!!!!!!!) Kjempeglad;o) Er det noen som vet hvordan en regner termin dag på IVF? Jeg hadde uthenting 18.10 og innsetting 20.10. Håper noen vet.......................... Er bare kjempeyr, men prøver jo å være realist når jeg leser om de strabasiøse turnr deres her inne.... Håper saom flere av dere at trenden er i ferd med å snu! Ha en flott kveld videre, og tusen takk for hjelpen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med positiv test! Jeg tror terminen regnes fra 14 dager før innsetting.

klemmer fra

Skrevet

når de setter inn egg, så regner de da med at du er ca. 2 uker på vei.

Skrevet

Tusen takk! Mener å ha hørt det før, men jeg ble litt i stuss da jeg tenkte på når jeg hadde blødningen under sprayeperioden! Lykke til alle sammen;o)

Skrevet

så flott!! Gratulerer så mye.... jeg ruger på 2 egg satt inn 19/10, altså dagen før deg...har ikke testet ennå.....venter til torsdag...orker ikke før det..hehe.

Har du hatt noen symptomer syns du??

Skrevet

På Riksen regner de utfra den dagen uttaket er,det er da egget blir befruktet også 38 uker frem. Termin:11 juli.

Skrevet

På fub.no har de en flott kalender.

Bare søk på terminkalkulator så finner du den :)

Der toucher enn inn innsettingsdagen, så får en frem mange av milepælene gjennom sv.skapet :)

Babyverden.no har en som er ganske lik også :)

Gratulerer så masse! Kos deg :)

Skrevet

Tusen takk, alle sammen! Av symptomer er det vel bare, mensmurringer konstant fra 4. rugedag, jeg kan komme på. Ja, og så at puppene har vokst;o) De var blitt så slunken av hormonbehandlingen, så det var ok å fylle BH`en igjen, hi hi! Går fortsatt å kjenner kraftige menssmerter, men det skal visst være bra også og da er det lettere å takle! Fint å høre andres symptomer også..... Ha en fin dag, alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...