Gå til innhold

Legen min er en sann helt!

lnamor høygravid!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Var hos legen igjen i dag etter en uke med 100% sykemelding pga hodepine, svimmelhet, veldig lavt blodtrykk, tufs og elendig... Grudde meg litt på forhånd, hadde bestemt meg for å be om 50% sykemelding pga arbeidsgiver som tiltet litt i forbindelse med sist sykemelding.

Vel inne hos legen bare så han på meg og spurte om jeg ikke følte meg bedre ennå. Nei, jeg gjør jo ikke det, men sa at jeg ønsket å jobbe 50%. Da setter han øynene i meg og spør hvorfor? Vel... fortalte litt om jobben min og arbeidsgiver, samt forrige reaksjon.

Legen ble eitrende sinna, og sa at det var ikke sunt for meg eller barnet å jobbe nå, sjefen skulle bare pelle seg vekk, han var lønnet for å ordne opp i dette, og legen ville selv ta kontakt med sjefen min dersom jeg fikk den minste reaksjon..

Ok, jeg tuslet ut med rosa lapp, men legen kom etter (kommunal lege, kommunal jobb har jeg og..). Kan jeg ringe nå for deg? Joda, gledet meg jo ikke akkurat til å levere ny sykemelding og sette sirkuset i gang igjen. Så legen ringer og er krystallklar: "Har sykemeldt henne, det er farlig å jobbe nå. Vet ikke om hun kommer fullt tilbake, men er du så heldig at hun kommer, forventer jeg selvfølgelig at du har gjort jobben din og tilrettelagt stillingen hennes. Adjø".

Etterpå fikk jeg en klem, god bedring, og et trøstende klapp.. Noen ville kanskje synes at han blandet seg, men ærlig talt, jeg jublet! Noen kjempet min kamp!

Så nå sitter jeg her en uke til... Kjenner at det er helt riktig!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...