milva76 Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Noen som har tips om hvor jeg kan kjøpe en yoga for gravide-video? Noen som bruker en pt??? Supertakknemlig for svar og tips!
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg spurte om det i en annen tråd før i dag og fikk følgende svar: "Sv: Trener dere? NYTT 15:07 31.10.2006 Hei Man kan kjøpe en dvd med gravid-yoga fra www.yogating.no til kr 229,- Har aldri drevet med yoga før, men det var helt greit å følge - det var gode instruksjoner underveis. (Men må innrømme at jeg bare har vært gjennom programmet én gang... Var ganske dårlig og sliten de første tre mnd, og nå er det vanskelig å komme igang igjen...) Er veldig imponert over dere som trener så mye! Anonym " Så da tror jeg jammen jeg skal tusle meg inn og kikke på den.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Jepp! Yogayoga.no Der kjøpte jeg min, og jeg bruker den flere ganger i uka. Kjøpte meg til og med en fin blå matte ;-)
milva76 Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2006 Tusen takk, alb@tross og sanasol!!! Skal sjekke ut de to!
♥ Bøllefrøet ♥ Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Hehe... måtte kjøpe meg det jeg også!!
milva76 Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2006 Hvem av dem valgte du? Kjøpte du matte også?
♥ Bøllefrøet ♥ Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 Kjøpte dvd´n "gravid-yoga" og en 4,5 mm matte-litt komfort må vi da ha;) Koster litt, men det er en trening jeg kan drive med hjemme, innimellom lesing og oppgaveskriving!!
*Mi tesorito* Skrevet 1. november 2006 #8 Skrevet 1. november 2006 måtte kjøpe den jeg også har leita lenge, men ikke funnet noe... nå er jeg vel så stiv og støl at spørs hvordan det går nå... er litt sent ute, stod at den bør brukes fra uke 14 tror jeg, jeg er 22 idag.. men skal bli GODT å begynne igjen:)
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 1. november 2006 #9 Skrevet 1. november 2006 Endte med at jeg kjøpte den jeg også. Det var vel samme video begge steder så vidt jeg kunne se. Matte har jeg fra tidligere (tror jeg), så det droppet jeg. Gleder meg til den kommer! (Har dere fått bekreftelse på bestillingen enda? Er vant til at det kommer bekreftelse samme dag, og enda har den ikke dukket opp).
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 1. november 2006 #10 Skrevet 1. november 2006 Forresten, tror ikke det er noe krav om at man må begynne i uke 14. Jeg håper i alle fall ikke det, for jeg er 22 uker på fredag.
catine Skrevet 1. november 2006 #11 Skrevet 1. november 2006 Hei! Jeg kjøpte min på yogayoga.no. Den er kjempebra, men har bare brukt den et par ganger fordi jeg trener utenom- så jeg selger gjerne min dersom noen er interessert. Den koster 229; + porto på nettsiden. Jeg selger min for 150; og dere må betale porto selv. Ta gjerne kontakt på e-mail: [email protected]
♥ Bøllefrøet ♥ Skrevet 1. november 2006 #12 Skrevet 1. november 2006 Jeg fikk bekreftelse på bestillingen idag! Tok et halvt døgn... Håper det er trening som er givende for meg, for jeg sliter med å finne en treningsform, som kan gi meg like mye som håndballen gav meg da jeg spilte det!! Savner å glede meg til trening:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå