Gå til innhold

Er Elias oppbrukt??


lykkelig x3 <3

Anbefalte innlegg

Vi venter sannsynligvis en gutt. Både jeg og mannen min synes Elias er et flott navn! Storesøster heter Anna. Vil ikke at gutten skal hete det samme som "alle i klassen" og Elias er jo så poppis akkurat nå. Samtidig er det ikke fler enn litt over 2000 som heter det i Norge. Anna har vært mye brukt her før, men det er ikke så mange barn som heter det rundt her. Vi liker bibelske eller gjerne gamle norske navn. Har også tenkt på Eivind, Østen, Peder og Isak. Har dere en formening??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ihvertfall at Elias er et helt nydelignavn. Vakreste gutten i verden heter det, og han er nevøen min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg fikk minsten min for 7 år siden, visste jeg ikke om noen andre Eliaser.........nå derimot er de i hopetall:(.

Synes du det er et vakkert navn, ville jeg valgt det alikevel......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde bestemt oss for Elias i flere år! Men det ble så mange Elias'er da vi skulle velge det, at vi bestemte oss for Sakarias i steden for. Det følte vi var like tøft men sjeldent! (Liker as-endingen)Men navneforskerne sier jo at Sakarias er på vei oppover det også, pga pågangen på bibleske kjente navn. Anna og Isak var fint. Men også Anna og Sakarias! Jeg har ikke lyst til at 2-3 i klassen skal hete Elias.... Så vi valgte det bort. Men det er et fint navn!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elias er et flott navn, men jeg ville ikke brukt det selv siden det er så grusomt populært. Anna og Peder, og Anna og Isak er begge en bra match!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elias er kjempevanlig nå, jeg vedder for at flesteparten som heter det er under 5 år.....

 

Jeg synes Anna og Eivind var fint, eller Anna og Peder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjem til og bruke Elias uansett vi, fordi vi følger meksikansk tradisjon og der blir første son oppkalla etter far. Så viss det er ein gut som kjem i juni blir han Elias den fjerde :) Utan og bli kalla den fjerde altså!!

 

Isak er kjempefint då! Anna og Isak kling fint saman. Og eg likar Eivind også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...