Gå til innhold

Enda mer dårlige nyheter om ahus.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og enden på visa slutter nok ikke der...

Jeg ville ALDRI født barnet mitt på Ahus, på grunn av så fryktelig mange ekle, undøvendige og +++ ting som har skjedd med folk som jeg kjenner som har født der. Hadde heller født alene i jungelen, for å sette det litt på spissen...

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg byttet fødeplass...

Husk på at de fleste sykehus har vel hatt noen saker de har fått kritikk for gjennom tidene. Og dessuten så jobber jo hver avdeling for seg, har egne sykepleiere, jordmødre så føden kan være helt flott selvom psykiatrisk roter. Angående pasientjuks, så er selvsagt ikke det bra i det hele tatt, men det dreier seg om hvilke koder de bruker i datasystemer etc og er heldigvis ikke noe du som pasient merker noe til. Synes du skal ta det med ro og føde på Ahus jeg, det er nok ikke dårligere der enn andre steder. Alle har noen historier å komme med om fødeavdelinger de ikke var fornøyde med, mens andre igjen er strålende fornøyde med samme sted. Evt kan du jo ta en tur og titte på avdelingen så får du jo et inntrykk av stedet og personalet?

Jeg har derimot mange kjente som har gode erfaringer fra ahus! Tror at det vil være noen som har dårlige erfaringer fra alle sykehus. Jeg for min del bryr meg ikke om hva andre sier, og syns vel egentlig ikke at man skal rakke ned på det ene eller andre sykehuset her, da det alltid vil være folk som skal føde der og som kanskje ikke syns det er så hyggelig å høre negative ting. Jeg skal føde på Ahus med et smil!

Fint å høre at noen har gode erfaringer med det også:) Selv har jeg ingen kjennskap til sykehuset annet enn det jeg har lest i aviser. Har aldri vært der selv og kjenner heller ingen som har vært der.

Annonse

Jeg har også hatt en komplisert fødsel på a-hus og jeg kan ikke gi dem noe annet enn masse skryt!! Var supert personale og ikke noe å klage på i det hele tatt! Det vil alltid være en og annen som ikke er like begeistret for sykehuset men det er jo ikke så rart for det er jo utrolig mange som føder der. Kjenner ingen som har noe vondt å si om det sykehuset. Så jeg ville følt meg i meget trygge hender:)

Dere i Oslo-området er jo priveligert som har mange sykehus i nærheten dere kan velge mellom, her jeg bor er det langt til neste sykehus og jeg må derfor bare ta det nærmeste. Men egentlig er det like greit, det vil alltid være både positive og negative opplevelser fra alle sykehus, så dette med å velge fører jo bare til at kvinnen skylder på seg selv og sitt eget sykehusvalg dersom det skulle bli noe negativt.

For negative historier kan du få høre fra alle sykehus!

Du kan godt søke på Ullevål om du vil..

Kommer an på tvillingene, og om du har komplikasjoner.. har ikke du blødd da? Da er det vel regnet for komplikasjon i tvilling svangerskap.

Prøv Ullevål du. Du kan jo ringe dit å ta en prat med de også.

Hva sier jordmor da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...