msbu Skrevet 31. oktober 2006 #1 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg vil, jeg vil, men vet ikke om jeg får det til.... Jeg har kjempelyst til å komme på BIM-treffet i morgen kveld. Dette kan jo være et av de siste treffene der vi alle fortsatt er gravide... Men mannen min har lyst til å ligge over på hytta i morgen natt, ettersom han skal jobbe i nærheten av den denne uka. Da sparer han seg for mye kjøring. Jeg forstår ham godt, og vil ikke kreve at han skal kjøre helt hjem bare på grunn av at jeg skal ut å spise mat og kose meg. Ikke synes jeg at jeg kan be foreldrene mine om å komme for å være barnevakt heller, bare fordi jeg vil ut... Men jeg har kjempelyst til å treffe dere igjen i morgen kveld, jeg har gått rundt og gledet meg i flere dager, på bakt potet og brus... NAM! Vi får kanskje prøve å møtes på dagtid en dag hvis jeg ikke lykkes i å komme i morgen kveld, eller hva sier dere om det? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6909179-ang-bim-treff-p%C3%A5-napoli-stj%C3%B8rdal-1-november/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå