elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 9. november 2006 #51 Skrevet 9. november 2006 Hei! Jeg har fulgt med litt på sidelinjen denne uka...er i rugeklubben 44, og kan si såpass at hodet er ikke på plass om dagen. Tenker på det hele tiden, selv om jeg prøøøøver å finne på noe annet. Jeg ser at du Tullemor ikke har det så bra nå, og jeg (selv om jeg bare har fulgt med fra sidelinjen) har vært så happy for å få så mye positive innlegg fra deg :-) Jammen meg altså! Du fortjener nå kun det beste og at ALT GÅR BRA!!! Tro det eller ei, så har dine innlegg vært en god støtte for meg, og jeg har lært massevis i og med dette er første gangen for meg. Nei, nå må det gå bra for oss alle, vi skal ha sommerunger!!! :-))) Stor klem til dere alle fra
elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 9. november 2006 #52 Skrevet 9. november 2006 eee...et lite spørsmål: når skal jeg teste?? satte inn egg forrige fredag. skal jeg teste neste fredag eller lørdag???
Blåklokka Skrevet 9. november 2006 #53 Skrevet 9. november 2006 Jeg satte inn egg forrige onsdag og skal ta blodprøve på mandag (RD12) , og tar en hjemme test på søndag (RD 11).
elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 9. november 2006 #54 Skrevet 9. november 2006 Tusen takk for svar: Fikk med skriv fra sankten at en skulle ta crione i 15 dager, også skulle en teste 14 dager etter innsetting... men det kan hende jeg skaptester utti neste uke.... har kjøpt noen tester ja..
Blåklokka Skrevet 9. november 2006 #55 Skrevet 9. november 2006 Hi hi, du er nok ikke alene med å skapteste litt Jeg skapteste ved forrige forsøk og fikk positivt samtidig som jeg blødde litt. Det viste seg at jeg var kjemisk gravid. Så det er alltid en "risk" å skapteste også, men det hindrer meg allikevel ikke fra å skapteste litt denne gangen også. Tvi tvi
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 9. november 2006 Forfatter #56 Skrevet 9. november 2006 Hei lillepanter.. ble helt på gråten jeg nå.. tusen takk for såå flotte ord.. Til dere begge: jeg skal ta blodprøve på rugedag 15 (fredag) og få svar på rugedag 17(mandag) så det er bare å vente... Uff dette er ikke lett!!!
Benta Skrevet 9. november 2006 #57 Skrevet 9. november 2006 Ja leste i dagboken min nå, og da jeg testa positivt var det på dag 10. Men venta til dag 12 og 2 tester til før jeg turte å fortelle det til noen. Så skaptesting er det nok mye av ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå