Gå til innhold

Rugeklubben 44 :-)))))

Anbefalte innlegg

Her var det mange flotte tips til å fylle tiden med!!

Har også en masse bilder liggende fra bryllupet, som burde ha kommet inn i albumen. Er faktisk 1,5 år siden...Og jeg som skulle få dem på plass med en gang,,, (rødme) Best å få gjort det før det er på tide å begynne med baby-albumen (håpe)

Ja tenk sånn stas det hadde vært å få sendt ut julekort med babybilder. Har drømt om det i mange år. For 5 år siden hadde jeg nyanskaffet mini-gris, og sendte ut bilder av den til alle kjente :-) Spesielt de single og barnøse syntes dette var stor stas, de var så leie av babybilder til jul at de ville spy sa de. Men blir det baby, skal ALLE få bilde til jul, enten de vil eller ikke :-) Hevn....

Blåklokka, digger din "hjemme alene liste", den er topp! Skal desverre på jobb i morgen, men søndag blir en slik dag.

Ha en koselig kveld alle sammen!! Blir vel mye tv titting, fedagent byr på brae saker

Fortsetter under...

hei jenter!

Hvordan går det med rugingen??

I morgen er det en uke siden egget ble satt inn! Så neste mandag skal vi teste i Porsgrunn... Kommer nok til å teste hjemme her på søndag tenker jeg, for å være litt forberedt/kunne reagere som jeg vil hjemme (enten det er positivt eller negativt svar....).

ha en fin søndag alle sammen!!!

Jeg er ikke ruger i uke 44 klubben...

Men ville bar slenge på en hilsen til dere alle....C";)

Håper dere alle har det bra,og koser dere...

En uke er nå straks unna gjort,og dere er halveis...

Ønsker dere masse lykke til,alle som en...

Klem fra

Ja skal bli stas å få teste til neste helg. Og søndagen er det jo farsdag ;-)

Her er puppeknipingen i full gang, men blir lite klok av symptomene likevel. Og ingen festesmerter så langt, men det kan jo ha gått meg hus forbi.

Ha en fin søndag jenter!!

Annonse

Nå er jeg på rugedag 5 og er superpositiv denne gangen. Det er sikkert litt skummelt, for da kan fallhøyden bli stor, men men. Sist gang var jeg ikke så positiv, og fallhøyden ble stor da også så. ;)

Hva føler dere, jenter?

- Det er vel kanskje noe som skal teste i slutten av uka kanskje? Både hjemme og/ eller blodprøve.

Jeg tror det blir en test hjemme i løpet av den kommende helga. Skal ta blodprøve neste mandag.

Enig med deg Blåklokka, fallhøyden blir stor uansett.... Men er også vært veldig positiv denne gangen :-)

Ha sikkert sammenheng for at forsøket gikk så dårlig, og at vi bare fikk ett egg befrukta. Var så sikker på at det da ikke ble innsetting, men da det viste seg at egget var i god form var det omtrent som å vinne i lotto! Så fikk innstillingen at da MÅ det gå bra.

Tester nok på lørdag, og går det galt så tar vi en tragisk "slukke sorgen" fest. Og går det bra skal jeg prøøøøøøve å spare på hemmeligheten til søndag, og servere den på senga til mannen som farsdagsgave ;-)

Annonse

Etter å ha sett programmet om eggdonasjon på NRK i dag....og der hun testet positivt merker jeg at jeg er utrolig utålmodig.Har hatt mensliknende murringer fra dag 1.Kom også litt blod rett etter innsetting-har prøvd å slappe av knyttet til dette men merker nå at det snører seg til......blir godt å komme på jobb i morgen for å kunne tenke på noe annet. Har vært sykemeldt frem til nå. Kjenner forresten dere noe eller?krysser fingrene for dere alle sammen...

(1 fryseforsøk m/hormoner)

ja he he....ser at den kunne mistolkes ;-)). 1 IVF forsøk som endte i en gutt på snart to og nå da 1.fryseforsøk.Vi tilhører en pivat klinikk i Gøteborg, er veldig fornøyd, selv om det er litt samlebånd....Forresten så er årsaken til at vi må ha hjelp at min mann har tette sædledere....

niks, har ikke testet enda.. Har ingen tro på at jeg er gravid heller, har ingen "symptomer" liksom... Ømme pupper og "hold" i siden kommer nok heller fra Progestan som jeg tar.. Krysser fingre da!!

Er veldig spent, har lyst til å teste på søndag..

Ser det er flere av oss som sliter med å holde motet oppe, og desverre så er jeg med i den gruppa. Er nå fullstendig overbevist om jeg ikke er gravid, kjenner denne gamle kroppen så godt nå at jeg vet forskjellen :-(

Så jeg tester i morgen for å bli ferdig med det, slik at jeg får bruke helgen til å slikke mine sår.

Uff jenter,, dette er ikke lett!!!!!! I dag har jeg friskt rødt blod så i går var det bare spotting.. så jeg vet ikke jeg..

Jeg ønsker uansett lykke til alle sammen, og måtte det bare være vår tur nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...