Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke sett pappan sin siden sept. han jobber i forsvaret og er på en laang seiltur. Han kommer ikke hjem før 20des.

Trur dere at de små glemmer fort sånne ting. Før så brukte vi å se på bilder av pappan men nu er ikke han noe interessert i det. Han har slutta med å si pappa. Han e jo bare 20mnd, men like vel forståt de masse men ikke mye nok til å forstå hvorfor...

Trur dere at gutten min har glemt pappan sin?

Suss på panna:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er selv gress enke i perioder, for pappaen er sjømann.

I sommer hadde han er periode fra mai til august hvor han var ute, vår lille datter som var ca. like gammel som gutten din er nå var også opptatt av pappa i begynnelsen. Så dabbet det av og hun slo seg til ro med at han ikke var hjemme, men hun bablet med han i telefonen når han ringte hjem og så på bilder.

Da han kom hjem ble hun litt satt ut når han kom på flyplassen, men skulle i armene hans med engang for hun så jo at det var pappa.

Det gikk en liten time før hun var varm i trøya, så var det pappa for alle pengene igjen og de var uadskillelige :-)

Min teori er at barn ikke har det helt på samme måte som oss, de glemmer nok ikke men tenker ikke like mye over det som vi gjør. Når de ser pappaen sin igjen så vet de hvem det er, skal du se.

Han har nok ikke glemt pappa!

Blir en fin julegave i allefall :-)

Skrevet

Ja det er sikkert at det blir en kjempe fin julegave.

Ja det va godt å høre, da kan jeg roe meg litt ned her.

Tusen takk for svare, ble roligere nu!

Kan jeg spørre hva jobber han med? fiskeri?

Suss på panna!

Skrevet

Bare hyggelig, det er jo alltid greit å snakke med noen som har vært gjennom det samme :-)

Han kommer nok til å bli glad og overrasket, skal du se.

Når de blir litt eldre igjen, så viser de enda sterkere glede. Siste tur var på 6 uker og da heiv hun seg i armene og hylte en gledeshyl mens hun trykket ansiktet mot pappaen sin, ganske morsomt å se på ;-)

Min sin er maskinist, og jobber på supply båt.

Gikk vikar i sommer for å få sertifikater, og det ble litt rot i turnusen. Derfor så lang tur. Normalt er det 6 uker på, og 6 uker hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...