Gå til innhold

Julegavetips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt er nå syv uker, og mange spør hva vi ønsker oss til jul.. Noen som har noen smarte julegavetips? Er førstegangsforeldre, og det er sikkert mye rart lillegutt kan få glede av fremmover som vi ikke vet om enda.. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babygym, lekematte uten flataler, uro til å ha over senga.... Vippestol hvis du ikke har det, babycalling....

Skrevet

Hva med ullundertøy, voksipose, vinterdress, babybjørn/bæresjal? Evt. litt større klær - regner med dere har mye klær nå og fremover, men hva med f.eks i str 68 og oppover? Må jo ha klær senere også :-)

Skrevet

vognpose, lammeskinn, ullklær, penger på konto, gavekort på babyutstyrsbutikk (dere vil trenge det), leker til han, bildeserie hos en fotograf

Skrevet

Bæremeis, skotørker, vippestol, tripp-trapp stol, badekar-stol

og ellers som de skriver over her. Masse som er kjekt å få, som man trenger likevel.

Skrevet

sangbok er kjempekjekt å ha i mange år

Jeg har "den store barnesangboka". Mange gode gamle sanger i den som er viktig å videreføre

Skrevet

Den har jeg faktisk jeg fra når jeg var lita (den er 24 år og slitt nå). Martin elsker den, så det var et kjempe bra tips

Skrevet

Ser det er mye dyre ting som blir nevnt her :) Litt billigere ting kan jo være biteringer, rangler, bamser, leker med lyd, slik trekant med speil på, Klær i større størrelser, gode vinter luer (F.eks. lue fra monogramservice, med navnet på) Hvis noen strikker er det kjempedeilig med strikka klær, Bøker er jo også flott å få, Tepper kanskje f.eks ullteppe, Barneservise tja... kommer ikke på noe mer i farta :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...