Gå til innhold

*** Skravletråd for ikm uke 47 jentene ***

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for det :) Jeg har IKM enten tirsdag eller onsdag.. Litt usikker... Men spennende er det, det er helt sikkert!

Jeg har hatt de samme symptomene som søstern min hadde da hun ble gravid, men jeg tør ikke annet enn å tro at det bare er innbildning, så blir jeg ikke sååå skuffa om det ikke skulle være noe.... <:-)

Håper vi snakkes i 1. trimester om to uker ;D Det hadde vært no...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende med symptomer da ... Det gir i alle fall håp!

Jeg har ømme pupper i dag ;) Men det pleier jeg egentlig uansett å få før tanta kommer på besøk. Velger å se på det som et positivt tegn uansett. Fikk veldig ømme pupper da jeg var gravid i sommer.

Så morsomt at du drømte at du testet positivt ;) Jeg tror på sånt og at det kan være et tegn jeg! Jeg drømte selv at jeg hadde en liten baby i natt. Av alle ting drømte jeg at jeg hadde glemt å kjøpe barnevogn før ungen ble født og at de var helt utsolgt for vogner i butikken. Tror jeg holder på å bli litt smågal ;)

Lykke til frem mot IKM til alle uke 47 jentene!

Skrevet

Symptomer er spennende ja :D Hehe.. Med en gang jeg kjenner anelse av et symptom så er jeg på tråden til søstern min som er fire dager over termin :) Ingen kan gi meg bedre "ekspertsvar" enn henne ;)

Ang drømmer håper jeg DU har rett og ikke jeg :D Jeg tror det er fordi jeg tenker så mye på det hver dag, og ønsker det så sterkt :) Og du får være tidlig ute med kjøp av barnevogn, så unngår du dèt problemet :P Hehehe...

Skrevet

Hei jenter . Jeg har IKM tirsdag 21 i neste uke. Uke 47. Testet i dag med billig test, men den var negativ. Har jeg fremdeles mulighet, eller kan man avskrive at man er gravid allerede nå? Håper på svar, for jeg er ikke så veldig dreven på dette. Tusen Takk :o)

Skrevet

Hei hei :)

Er ikke så dreven på dette selv jeg, men jeg vet at man nesten ikke trenger å teste før mensen har uteblitt pga et hormon som produseres to uker EL eller no... Like spent som deg på hva neste uke vil bringe :)) Lykke til!!!

Skrevet

To uker ETTER el, skulle det stå :P

Skrevet

Ok, takk for svar. Da er kanskje ikke løpet gått for meg enda denne måneden alikevel. Nå ble jeg litt glad her jeg. klems :o)

Skrevet

Heisann!

Mener jeg skal melde meg inn her!

Har ikm 22/23 nov. Vært prøver en stund no, siden juni. Men har endelig fått normal syklus igjen ( har hatt noen operasjoner som har gjort at jeg fikk lange sykluser) Forje mnd klaffe det ikke med meg og samboer under forventet EL, men denne pp har vi virkelig stått på.. he he.. Mine sympt (innbilte??): for 2 dager siden hadde jeg hodeverk, også i går. I går kveld var jeg små kvalm, tenkte det var pga det jeg hadde spist, men i morres var jeg sikkelig kvalm og er det delvis enda, spesielt etter jeg har spist. føler at magen er oppblåst/full..

Krysser fingrene for dere!!!

Skrevet

Det er nok ikke det nei :D Håper det blir masse glede for oss i denne tråden neste uke!!!

Klemmer til alle fra

Skrevet

I kveld har jeg skikkelig ømme pupper og føler på meg at tanta er på vei. Har på følelsen at tanta kommer tidlig denne pp og ødelegger hele spenninga ;( Jeg har IKM på mandag 20.

Blir skikkelig sur og grinete hvis hun kommer før tida og ødelegger den fine faste syklusen min. Syntes egentlig at hun burde holde seg borte de neste 9 mnd ;)

Skrevet

Hei alle håpefulle jenter!

Jeg venter TR en eller annen gang neste uke. Jeg velger å vente med å teste til det har gått flere dager over tror jeg...

Jeg var gravid i sommer, og da var jag kvalm omtrent to dager etter EL... Trodde det var en tilfeldighet, men det var det ikke, så kanskje det stemmer for dere denne gangen :) Håper det!!!

Selv hadde jeg helt lys rosa utflod like etter El forrige helg.. Festeblødning??

Var veldig trett i hele går, men ikke i dag så det må ha vært en tilfeldighet. Ellers ingen symptomer dessverre.

Skrevet

I dag har jeg enda sterkere på følelsen at TR er på vei :( Dumme meg testet i dag også, og den testen ble også negativ, så nå er nok håpet over denne pp :(

Skrevet

Nå er det vel noen som har testet allerede :o) Er så spent om det blir mange som blir gravide denne uka!!!! Krysser fingre og tær for at det sitter en spire for alle oss.

Stor klem fra

Skrevet

hei jenter, jeg hører vel til her, men denne mnd er jeg ikke gravid, var bortreist under e.l så d ble ikke noe kos hverken før eller under... :P men det er nå spennende å se hvordan d går m dere andre snellene da :-) masse lykke til alle sammen :)

Skrevet

melder meg inn her jeg:)

fikk posetiv el test på fredag den 10 og lørdag den 11,,så jeg skal ta en test torsdag den 23.sept.

ååå jeg håper den lyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyser gravid:) da blir det en fin helg da:)

lykke til alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...