Gå til innhold

*** Skravletråd for ikm uke 47 jentene ***

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Emblamamma!!

Ville bare legge inn en stemningsrapport herfra!

Har nettopp hatt besøk av donor, og han har gjort jobben sin for denne gang ;-)

Har IKM 26.10 og gleder meg som vanlig til den datoen, men etter 14 pp'r så er vel ikke håpet på topp. Men vi fortsetter å prøve :-)

Hvordan går det med deg?

Klem

hører vel til dere jeg også da jenter, skal ha tr på mandag den 20, har mye mensen skuring i magen, ttårene renner for et godt ord og det stikke i underlivet (nedre del av magen) og i puppene. Men tørr ikke tro på tengne etter som jeg ungikk sex på mandag og tirsdag. Kom på at vi hadde sex på søndag, så kansje noe små hybbelboere satt igjen da eggetløsnet ;) men skal ikke la håpet løpe av med meg denne gangen

Jeg hadde tanta den 18 november... så for meg gjelder det bare med lange sykluser desverre. blir nok ikke noe denne måneden heller. enda ikke hatt el, men håper jo sterkt da!!

lutefasen min er heldigvis kortere, bare 12 dager.

Nå er det bare ca en uke til min IKM 20/11 ;) 5 dager til jeg kan teste med CB 3 dager før test. Utrolig spent! Ikke noen symptomer så langt, men det er jo veldig tidlig enda...

Nå er vel EL over for de fleste av uke 47 jentene. Krysser fingrene for at mange havner på toppen av resultatlisten for uke 47 ;)

Annonse

Noen som har noen følelse på om det har klaffet denne mnd?

Jeg vet at vi i alle fall traff EL med sex - hadde sex hver dag fra dag 10 til dag 20 og hadde EL på dag 16.

Spent, spent spent.....!!!!!!!!!!!!!!

lurer på om d er her jeg skal melde meg inn?? nettopp begynt på ny måned, blir d rett da??? er relativt ny her inne så er ikke alt jeg er helt inne på...

Vi er iallefall igang, og i går og i dag har d vært gulaktig "drøyt" slim... så gubben er godt fornøyd m mye action ja! :)

lykke til med dere alle sammen!

snufs.

Jeg har hatt skikkelig tydelig el-slim hver måned siden jeg slutta på pilla i februar, men denne måneden når vi endelig prøver så kommer det ingenting! Eller - så vidt bitte litt antydning i går, tre dager over forventet el. Har ikke fått utslag på el tester heller, men sliter med at jeg aldri klarer å spare opp urin i 4 timer. Null blærekapasitet... Og har ikke tempet heller, men det får jeg vel prøve på neste måned da.

Men hvis jeg har hatt el, kan el slim bli kamuflert eller uttynnet av sæd? Vi har jo holdt på som kaniner, og jeg har prøvd å unngå å tømme meg etterpå (usj, ekle detaljer), og da har det som regel rent ut rester dagen etterpå. Noen som vet noe om dette?

Masse lykke til med venteperioden til dere alle!. Jeg har lagt masse koselige planer i ukene fremover for å prøve å ikke tenke så mye på baby.

Klemmen!

Jeg hadde EL 04 november, kun en drøy uke etter MA.

Har har noen symptomer allerede, så er positiv enn så lenge.

Testet negativt i går, bare for å se at alle hormonene etter aborten er ute av kroppen. (greit å slippe å lure på det om jeg skal være så heldig å få en positiv test i helga)

Lykke til jenter - vi går noen spennende dager i møte! Krysser fingrene for oss alle!

Ja, nå må vi holde hverandre oppdatert med symptomer (også evt. innbilte symptomer) fremover!!!

Føler ikke noe spesielt så langt, men det gjorde jeg vel egentlig ikke sist jeg ble gravid heller...

Jeg tester på fredag. Har IKM mandag 20/11, men tester med 3 dager før testen til CB. Testet positivt 4 dager før IKM sist jeg var gravid ;)

Annonse

Uff, jeg er kvalm i dag. Også etter at jeg spiste i sted. Blir litt irritert på meg selv, for jeg kan vel seriøst ikke ha graviditetssymptomer allerede nå? Hadde el i helga en gang, og venter ikke TR før mot slutten av uke 47. Men kvalm uansett...

Håpe*håpe*håpe!

Er i samme båt som deg tinden, har ikm til helga....synes jeg kjenner kvalme av og til, men vet at det er bare innbildning.....er kroppen som vil så gjerne være gravid. Vi får bare håpe håpe håpe xxxxxxx

I dag klarte jeg ikke å holde meg lenger og måtte bare teste. Vet jo at det er alt for tidlig og testen ble selvfølgelig negativ. Dumme meg ;( Godt jeg har et stort lager med tester da ;)

Syntes jeg har litt symptomer med murring neders i magen, men det er sikkert bare innbilning...

Hehe.. Har lyst til å gjøre det samme selv jeg :P Men jeg vet jo den blir negativ uansett nå.. Tiden går seeeent så sent.... En hel uke er det igjen til IKM... Og alle disse symptomene som helt sikkert er innbildning... Slemme slemme innbildningen ;)

He, he...

Utrolig morsomt å høre at det ikke bare er meg som er så utålmodig og ikke klarer å vente ;)

Kjenner jeg meg selv rett tester jeg hver dag fremover nå. Har stort lager av billigtester, og hva skal jeg med alle de testene hvis jeg er gravid ;) Gode unnskyldninger for å kunne teste og oppleve den spenninga ofte!!!

Æ har IKM 23 november. Og e temmeli sikker på at den kommer. Syns allerede æ kjenne litt verk i eggstokkan og skiftanes humør. :( Meeen æ har vært å blitt spådd av Cec som meine at æ har kul på magen tel sommarn så æ må vel bære ta tida tel hjelp :) Som æ allerede har gjort i 8 mnd. Æ skulle bære så veldi gjerne ha visst kor stor den kuln va på sommarn da?! En litn 3 mnds kul eller en 7-8 mnds kul... ;)

vi får holde tråden og se ka som skjer me oss i uke 47 da!

Jaaaa.....nå vil jeg ha en spiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiire!!

Måtte bare få ut litt.....er så utålmodig av meg.....har en sånn 100% følelse at den forbanna tanta kommer.....men synes jeg kjenner noen symptomer hele tiden...det er så forvirrende og ødeleggende for hjernen å gå rundt sånn å tenke....blir jo gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal :o)

Nå er det i alle fall ikke mange dagene før noen av oss kan begynne testingen! Dette blir spennende! XXXX for at det sitter en spire for oss alle!

jeg heier på deg Netta!

Når hadde du IKM igjen?

Jeg venter ikke nor før til neste helg, men er kvalm på 3. dagen nå. Har orhørt meg litt inne på 1. tri, og fått nepp på ei som kjente første kvalmen 5-6 dager etter EL, så jeg velger å være veeeeldig optimisitisk her nå, hehe. En skal liksom være det i 1 pp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...