mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 noe jeg har tenkt på mye..er økonomi. jeg har en gutt på 2 år, når jeg gikk med han hadde jeg ikke noe jobb før svagerskapet pga studier. fikk da engangsstønad og fødselstipend... denne gangen lurer jeg fælt..(har tatt kontakt med trygdekontoret, men får ikke svar før til uka) jeg har gjennom året hatt en 19% stilling, + ekstra. dvs har opptjent ca100 000 pluss at jeg har studert. samboeren min tjener d samme som sist, nesten. men nå etter jul blir d mindre jobbing pga er ute i praksis, så da hqar jeg sagt opp stillinga mi men har fortsatt arbeidavtale på jobben, tar på meg ekstra de helgene jeg kan. har i følge her inne termin 2 juli-07 noen som vet noe om denne situasjonen? kan de ta ca beregninger, eller får jeg da engagnstønad. får jo minst 1500 fra jul til våren evnt...huff lurer fælt på dette. tar på med 2 unger u huset..men jammen er vært d;)9
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 31. oktober 2006 dytter opp... ingen som vet??????? ingen som har erfaringer med dette?
varg veum Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Beklager ingen ide... Men du får ringe trygdekontoret å høre så får du nok svar på det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå