Gå til innhold

Bred eller lang vogn?

Cnath

Anbefalte innlegg

Hei tvillingmødre!

Jeg har fått tilbud om å arve/kjøpe både en bred tvillingvogn, der barna ligger ved siden av hverandre, og en lang vogn, der barna ligger anføttes. Begge givere/selgere vil ha svar raskt, og jeg vet ikke hva som lønner seg å velge? Tenker at en bred vogn er bred og uhåndterlig, men at en lang vogn er lang og uhåndterlig... Er det noen av dere som har erfaring, har hørt noe eller har gjort dere opp en mening om fordeler og ulemper ved de to? Er veldig takknemlig for råd!

Fortsetter under...

Jeg vet egentlig ikke helt, men har fått tips av andre tvillingmødre og jeg har kjøpt OTH Urban jungle til tvillinger. Kommer inn gjennom standarddører, har svingbare forhjul og får den lett ut og inn av bilen. Greit å gjøre det enklest mulig for seg selv tenkte jeg. Når tvillingene er store nok tar man bort bagene og bruker den som sportsvogn.

Kan bruke den i flere år. Vet ikke noe om de to du snakker om, men håper jeg var til litt hjelp likevel :-)

Det er altså en "bred vogn"?

Har spurt litt her og der, og forstår at det er veldig individuelt hva folk foretrekker. Nå ender det nok med at vi arver en bred vogn, ganske gammel, og jeg vet slett ikke merke... men vi får se om ikke det går. Vil fortsatt gjerne høre det om folk har noen erfaringer!

Takk skal du ha, Smurfan!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...