Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Når jeg var hos legen sist,sa hun at jeg hadde hatt eggehvite i urinen de to siste kontrollene. Visste ikke hva det var før jeg leste om det på nettet når jeg kom hjem jeg,og legen sa ikke noe mer om det. Men det kan vel umulig være bra? Flere som har det? Leste nemlig at det kan være første tegn på svangerskapsforgiftning.
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 ikke for å uroe deg men jeg tror ikke det er et godt tegn.. jeg husker ikke eksagt hva det var men jeg tror du er inne på noe ang svangerskapsforgiftning.
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 jeg hadde det sist.. og da sa ho at litt eggehvite i urinen var ganske normalt blant gravide..
♥ Linn venter på nr.2 ♥ Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Heisann! Tror ikke du bør bekymre deg så mye.. Jeg har også dette. Men tok tester for å sjekke urinveisinfeksjon og div.. Fikk svar at det ikke var noe. Men mest sansynlig bare en "forurensing", som var helt normalt
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Har du høyt blodtrykk og ødemer i kroppen har du nok en begynnende svangerskapsforgiftning.......
2barnsMamma28 Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 jeg har og hatt litt hvite i urinen på to kontroller, m s lenge man ikke har ødemer som overnvnte sier, og legen ikke gjør noe mer med det, er det mest sannsynlig en forurensning..... det er nok ikke farlig. men du kan jo ringe legen igjen og si du vil ha litt mer info,fordi du føler deg usikker!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Det stemmer at dette kan være et tegn på svangerskapsforgiftning, men like sannsynlig er det at den økte mengden utflod hos oss gravide forurenser urinprøven.
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 1. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2006 Takk for svar jenter:) Da skal jeg prøve å ikke bekymre meg for det akkuratt nå,heller spørre legen ved neste kontroll igjen og håpe at jeg slipper svangerskapsforgitning:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå