Gå til innhold

Hvilken type matsug tyder på hvilket kjønn igjen?

JuleMette-OverBekkenEtterGrøt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er enig med dette. Har 2 jenter og jeg drakk meengder med appelsin juice, mye frukt.

Har hørt fra vennine med 3 gutter at hun hadde dilla på pølser, biff og skjokolade. For meg var det mer juice, frukt, salat, pasta...Vet ikke med sikkerhet?

Tror ikke det nødvendigvis er surt som betyr jente, men at det er mat/drikke som har en høy PH verdi. Som f.eks juice og mange typer frukt har. Det går vel kanskje tilbake til hele den terioen om at man skal spise mat som er har mye calcium og magnesium hvis man vil prøve å få en jente og mat som har mye salt og potassium hvis man vil prøve å få en jente...??? kanskje en sammenheng? Jeg har også 2 jenter, og jeg drakk også vanvittig mye appelsin juice og hadde alltid lyst på frukt, pasta, is-krem, og også mye salater.

Annonse

I svangerskapet mitt hadde jeg ikke lyst på sjokolade i starten, men drakk sjokolademelk og masse lettmelk, spiste melkeprodukter og veldig mye frukt. Hadde en periode bare lyst på jordbær med fløte...:) Likte plutselig ikke middag som biff, kjøttkaker, junk-food.. ble kvalm av pommfritz lukta og kylling...

Hadde ikke så sug på appelsin juice, men eplejuice derimot..:) (hadde veldig mye halsbrann) + mandariner, syrlige/sterke drops, på brødskiva orket jeg sjelden kjøtt. Gikk stort sett i ost, prim, salater og syltetøy som: jordbær, appelsin marmelade, bringebær, blåbær...var ikke glad i salami....

.........Og jeg fikk en jente :)

Da jeg ventet Tobias hadde jeg sug på søtt og syrlig - klarte ikke melk, cola, kjøttdeig og salt.

Er bare såvidt på vei nå, men allerede nå merker jeg at jeg har lyst på cola - er litt kveldskvalm, og cola får kvalmen til å forsvinne...sist gang ble jeg kvalm av bare tanken på cola...men om det har noe med kjønn å gjøre gjenstår nå å se;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...