Tjukkeberta Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Hvor lenge er det "vanlig" å blø etter MA? Jeg blør ennå, 14. dagen....
velsignet med to Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg blør på 12. uka nå, men så har det vært en litt spesiell situasjon her også da. Før legen fant ut at det var litt mer komplisert hos meg, sa han at det var mest vanlig å blø i 2, max 3 uker.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 jeg hadde en ma i juni og hadde 14 dager blødning men det var bare 3 dager som jeg hadde kreftig blødning men etterhvert ble det minket. .det er normalt om man blør 2-3 uker , sa min gynekolog!.......men hadde du utskrapning eller brukte du tablletter? det skal variere . for min del brukte jeg tab.lykke til
Tjukkeberta Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2006 TAKK Fikk vaginalstikkpiller for en uke siden fordi kroppen ikke greide å kvitte seg med alt selv
Anonym bruker Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Ca 1 veke. Kraftig dei første dagane, deretter spotting.
sept07+okt12 Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Hei jeg blødde i 14 dager.. tror faktisk jeg har fått tilbake mensen 14 dager etter det igjen, altså i dag..
*Vetlis* Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Første gang blødde jeg ikke i det hele tatt etter utskraping. Denne gangen har jeg blødd i 11 dager,å det ser ikke ut til å gi seg heller. Men ikke friskt blod i det hele tatt! Ser ut som spotting.....
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 7. november 2006 #8 Skrevet 7. november 2006 Det var igunnen godt å høre Vetlis, jeg blør heller ikke og lurer på om det da kommer senere eller om det bare gror fortere. Hva med EL og TR, kom de fort i gjenge igjen når du ikke blødde...Så mye å lure på, som om det ikke er illle nok fra før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå