Gå til innhold

noen som skal ruge i uke 46??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

ja, jeg skal antakelig ha uttak og innsetting i uke 46. Skal på UL i morgen for å se om jeg er ferdig nedregulert - det blir spennende... Moro at det er flere i samme løype der ute, jeg kjenner ingen andre som holder på med dette - bare venninner som kjenner noen som kjenner noen, og det blir jo ikke akkurat det samme.

Lykke til:-)

Hei

Jeg har foreløpig uttak og innsetting i uke 46. Skal til første ultralyd i morgen jeg også, så da får jeg sikkert vite mer om når jeg skal starte på sprøyter osv. Gleder meg, men er også ganske spent på de neste ukene vi går i møte :-/

Jeg har fått beskjed om at hvis alt går som det skal med doseringer, UL osv så skal jeg ha uttak og innsetting i uke 46. I morgen har jeg sprayet i 14 dager og skal til første UL. Er veldig spent. Dette er mitt 3 forsøk og er stadig like optimist! :)

Annonse

Hei *sommer* :-)

Jeg tok den nå! Jeg er alene hjemme, og syntes det var det beste første gangen så jeg ikke skulle styre meg opp for mye.. Det gikk veldig fint - syntes ikke jeg merket noe ting:-) Fint at samboeren din hjalp deg da!

Lykke til videre!

Annonse

Hei igjen jenter!

Jeg lurer på hvordan det går med dere - har dere det fint? Håper det - neste uke skal vi jo"til pers"...

Selv er jeg utrolig spent - gleder meg og er nervøs - mange følelser på en gang.. Kroppen har det fint på medisiner, men har i dag begynt å merke at jeg føler meg "stinn" i magen. Kanskje fordi det begynner å modne litt der inne?

Klem til alle

Hei

Tror jeg begynner å merke medisinene litt nå, ganske trøtt til tider og i går stakk det en del på begge sider, men det gikk over etterhvert. Sikkert modning av eggene som du sier lengter28, men ellers går det veldig bra med meg.

Fredag skal jeg inn til Ul igjen og får sikkert vite når evnt egguttakning blir......

Tenk om 1 mnd vet vi hvordan det har gått, åå jeg er så spent :-)

Klem

Jeg skal også på UL på fredag... Satte 4. Menopur-sprøyta nå nettopp og regner med å kjenne det i magen utover i uka. Formen er upåklagelig, så jeg hååååååååper på fine egg denne gangen.

Lykke til alle sammen!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...