Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Ei som sa at dette kunne sette i gang fødsel, dvs selve sjekkingen kunne sette i gang fødsel,det høres jo helt dust ut...Er det ikke bare som en annen gyn undersøkelse?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Hvis en allerede har en eller annen form for aktivitet der nede (sterke kynnere, modning) kan sjekken kanskje trigge at mer skjer, men om en ikke er klar så skal det ikke ha betydning. Slik skjønte jeg det i såfall på jordmor.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Det stemmer det at det kan sette i gang fødselen! Spesielt om jordmoren stripper deg!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Hvem bestemmer om man kan bli sjekket da,kan jeg spør om få det sjekket eller hvordan foregår det der? Jeg lurer på om det er åpning pga veer..
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Bare spør jordmoren din, om du har rier/veer som kommer ofte, så er det bare til å ringe sykehuset, der sjekker de åpningen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå