Gå til innhold

...er så godt å se emblamamma rydde opp her...

Anbefalte innlegg

du er liksom så flink, tar ansvar...

også er det koselig at du er her, selv når tanta er på besøk... da virker det liksom ikke som du er like deppa, siden du orker å være her...

skjønner jo at det er kjipt uansett da.... jeg gir nemlig opp snart....

men men... en klem til deg!

Fortsetter under...

Ååååå så søt du er da ¤Si¤Ca¤Da¤ :o) Er jo veldig koselig å være her, mange flott jenter her! Deriblant du ;o) Tanta er nå på hell, har ikke brukt noen form for propp idag....hihihi! Jeg ble veldig lei meg akkurat der og da når hun kom, men det gikk heldigvis fort over. Tror også at tanta skjønte det for hun har ikke vært på besøk så lenge som hun pleier :o) hehe! Nei, du får ikke gi opp...skal støtte deg jeg snuppa!! Vi skal holde sammen vi!

Stooooooooooooooooooooor klem til deg ;o)

ååå du er vel god da ;)

ja vi får holde sammen, du og jag... hehe

jeg blir en kjøter den dagen tanta kommer, alt raser liksom, men som du sier... så går det fort over... man blir klar for en ny økt... men resten av måneden, så er jeg bare lei.... lei av å vente... når blir det min tur liksom.... er ikke sunt vettu... idag skal jeg på håndballtrening... liker ikke det helt nå... hadde jo el på lørdag, så tenker liksom at det må få festa seg... jeg står i mål, så litt redd for baller i magen og sånn.. men men... folk har blitt gravide under værre omstendigheter så...

stooooooooor klem tilbake... du er en solstråle her inne!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...