Gå til innhold

tidlig å fortelle?


~hope~ i 7.himmel

Anbefalte innlegg

vurdere å fortelle amma og co om graviditeten når de kommer på besøk neste gang.hun avslører oss garantert når hun ser meg.men syns kanskje det er litt tidlig-koselig at det er bare vi to som vet det (og bimdamerne) er da ca 9 uker på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er i 5. uke og har allerede fortalt dette.

Mye fordi jeg har hatt SAèr og trenger støtte, men mamma er en bestevenn og det er godt å snakke med henne, hør hvordan hun har det og få tips og råd.

Jeg synes absolutt ikke at det er for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe hver og enkelt må finne ut av... Vi skal prøve å vente til uke 12, da er iallefall sjangsen for å miste mindre enn den er nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 6+4 idag.ja,vi har alltid vært veldig gode venner.ganske ung mor.var 21 da hun fikk meg.så vi har hatt et herlig forhold.så frister å fortelle,men litt hun blir overbekymret for meg.hun er litt sånn.tenkte å vente til uke 12 vi og,men vi ser dem så skjelden og de har tid å komme akkurat da,så jeg vil ikke si at de ikke kan komme,samtidig så vil jo hun se det med engang-hun ser ALLE forandringer med meg.håpløs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vi bor også et stykke unna både mine og mannens foreldre, og det er jeg glad for, fordi svigermor og svigersøster hadde sett det på meg med en gang!!! ;) Da hadde jeg nok blitt avslørt, ja..

Hva er det med mødre og røntgen-blikk???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen fare med å fortelle til din mor ihvertfall, å skulle det(bank i bordet) gå galt så vil du sikkert ha trøst og støtte av din mor så hun får vel vite det okke som gjør hun ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,ikke sant-hva er det med deres røntgen blikk.helt skremmende hvor mye småting hun legger merke til av forandringe hos meg.kan love deg at ser hun meg nå,så spør hun om det.da jeg gikk på skolen og bodde på hybel så hun at jeg hadde gått ned en halvstr i bh etter hybellivet,da ser hun jo garantert at jeg har gått opp en hel str nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei.heldigvis,kjempe glad for at jeg slipper å bekymre meg for det.vet at hun gleder seg til bestemor rollen og at hun ikke blir sint.mange gruer seg jo med det der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fortalt det...

Jeg er bare 4+5 nå og SKAL vente litt til iallefall..

Men allerede nå gøler jeg at jeg holder mamma for narr med å ikke fortelle det til henne...hehe helt sykt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fortelle det når du føler at tidspunktet er rett for deg. Selv har jeg tenkt til å vente med å fortelle det til mamma, venner og familie til uke 12. Men nå har deg seg slik at jeg bor et godt stykke borte fra familien og ser dem sikkert ikke før nærmere jul. Barna mine derimot er det verre å skjule det for. Har lyst å vente til uke 12 med dem også, men vet ikke om jeg klarer. Har dager der jeg er utrolig kvalm og får raskt mage. Vi får se......

 

Lykke til med å fortelle..... De blir sikkert kjempegla....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes man skal fortelle det om man føler for det. Det er jo godt å ha noen å dele både gleder og sorger med. Skjønner ikke hvorfor man skal vente til 12 uke. Jeg har sagt det til søstere,foreldre og bestevennninnen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...