Gå til innhold

Jeg har i dag sagt det til min

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønn. Fant ut at det var best han hørte det fra meg enn at noen skulle spørre han i bhg plutselig. Magen er blitt svær, å jeg synst det blir mer og mer tydelig nå derfor sa jeg det.

Hva ville dere gjort i min situasjon? Er i dag i min 8 uke, jeg vet man sier at de kritiske ukene bør være gjort unna først. Men siden jeg nå hadde valget mellom å latt han høre det fra andre eller å høre det fra me så valgte jg å fortelle han det, men sa også at dette var vår hemmelighet ennå at han ikke burde si det til noen ennå å det virket som om han forsto det da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fortalte det når jeg testet positivt jeg..mine sønner 2 og 8...de snakker ikke om det..men, når magen kommer tenker de nok mer på det og starter prate om det..men,da har det jo ingenting å si:)

Skrevet

Hei !

Jeg skjønner veldig godt at du fortalte det til din sønn.

Jeg sliter litt med det samme selv;min datter har plass i den barnehagen jeg jobber og jeg er redd noen av de voksne skal finne ut at jeg er gravid og komme med kommentarer så hun hører det.

Men min samboer syntes vi skal vente til 3 måneder har gått.

Skrevet

3 mnd hadde jg tenkt å vente til også. Men jeg synst det er bedre at han får høre det fra meg enn fra noen andre liksom.

Så nå kan folk bare gjette i vei å spørre, nå hr jeg sagt det til han som den første så han ikke blir sint og sur om noen andre skulle finne på å spørre han om mammen hans er gravid, hehehe

Skrevet

3 mnd hadde jg tenkt å vente til også. Men jeg synst det er bedre at han får høre det fra meg enn fra noen andre liksom.

Så nå kan folk bare gjette i vei å spørre, nå hr jeg sagt det til han som den første så han ikke blir sint og sur om noen andre skulle finne på å spørre han om mammen hans er gravid, hehehe

Skrevet

Skrevet

Oj, det må jeg begynne å tenke på også. Eldstemann må få vite det snart, han må få vite det før mammaene i nabolaget begynner å spørre ham ut;=)) Magen min har også begynt å bli ganske stor.

Skrevet

Hei

vet du hva?

jeg fortalte det til min sønn også, når jeg var 8 uker på vei.........

følte at det var bedre om han fikk høre det fra meg og mannen min.

Og da skjønte han også at jeg var sliten m.m

Nå gleder han seg masse og prater, spør mye!

Synes det var riktig jeg ;-)

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...