Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Er det sånn flass? Jeg brukte salisylsyre 2% og det funka fint.
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Tenker du på skorpe i hodebunnen? Jeg bruker jordnøttolje, lar det være i litt før jeg bader Teodor. Har kjøpt Cosmica shampoo på apoteket, mot tørr hodebunn. Damen på apoteket sa at jeg kunne bruke det på Teodor. Opplever at oljen tar mye av håret hans.
Eliise Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Vi brukte bare A-crem... Funka greit nok, den er feit, men trekker godt inn =)
frøken Mamma og lille Jonas Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Vi bruker Purelan, sånn brystvorte-salve fra apoteket. Det er rent lanolin-fett. Tar litt i hendene mine, og gnir hendene sammen slik at det blir varmt (da blir den tynnere og lettere å smøre inn).
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 Vi bruker locobase LPL, den er knall bra. Smører morgen og kveld til det er borte og ellers ved behov. Fåes kjøpt på apoteket.
1+1=2* Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 Og jeg bruker bare vanlig babyolje. Det fungerer fint :-)
Juvena Skrevet 31. oktober 2006 #8 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg smurte vanlig babyolje på kvelden så han lå med det hele natta. På morgenen kunne jeg vaske vekk alt med klut. Men vet ikke om det var sånne "skorper" du mente.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #9 Skrevet 31. oktober 2006 Morsmelk, særlig den siste fete melka. Smør inn hodebunnen om kvelden og vask ut om morgenen med bare vann. Løser opp den tørre huden/skorpene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå