Gå til innhold

Hvorfor begge kjønn??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så evig takknemelig for min store søster,å vi to går i sammen som to beste venniner,samboeren min har to brødre som han har kjempe god kontakt å han ene går vi ganske mye sammen med..

Jeg kommert til og ha en av hver ganske snart,kjempe med en av hver men da vil jeg heller ha to av hver - slik at barna mine kan få glede av hverandre når de blir tenåringer og voksne..

Dere som på død og liv MÅ ha jente,hva med å tenke litt på hva som er mest gunstig for barna???

Fortsetter under...

MÅ ha jente?? Hva mener du? Jeg har gutt jeg og bryr meg ikke om jeg får gutt eller jente. Får jeg gutt er det fint for gutten min men tror nok han blir like glad for en lillesøster?

Og du snakker litt rundt deg selv - har man jente så kan man i dine øyne få det bedre med en jente til - og omvendt...? Hmm... tenk deg om missy.....

Tror ikke du helt var med på poenget mitt,men greit det for jeg forklarte dårlig!!De aller flest her inne gjør jo nesten hva som helst for en jente!!Å jeg får vondt i magen av å lese det!Alle de søte guttene som er ute og går!

Etter jeg fikk vite at jeg snart er mamma til to - en av hvert kjønn ble min drøm og få 4 barn,å ja helst 2 av hver slik at de kan ha glede av hverandre!!

Så poenget mitt til alle som ikke nøyer seg med det naturen gir dem var:En av hver er til glede for dem selv men å ha to av samme kjønn er jo kjempe bra for barna selv,så vær nå glad for det dere får!!

Var ikke lett å forklare dette..

Å klart en gutt blir glad for en lillesøster og omvendt,men de blir like glade for samme kjønn å vel så det!

Så for og overbevis meg om at en til gutt ikke er bra nok må dere komme med bedre argumenter enn det dere har gjort...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...