Gå til innhold

I dag ble babyen min målt.........synst hxn var ganske stor.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dersom dere går inn på babyverden.no, vil dere se at de målene av fosteret der er høyere enn de som er på bim. Jeg var på ul i uke 28, og det stemte bra på vekt og lengde da.

Annonse

hei der folkens....

var på ul idag ,fikk ikke 100% bekreftelse på kjønnet men ,hi\un sa som de sa på 1 ul .ser ut som jente siden vi ikke så noen antydninger på snoppen heheh..men hun har kalt meg inn igjne til ul den23 okt sånn ca 3 uker fra i dag..(dette tror jeg også kan ha noe med at jordmoren min er bort helt fram til den 13 des og jeg har ikke noen helt fastlege nå siden hun er gått ut av jobb.....men har jo mulighet til å gå til vikaren sa jeg ,men ikke lett å få time der..)

hun sa at alt var vel med babyen men hun sa den ikke var så stor....men hva er stor og hva er liten??

jeg tror kanskje at jeg bare får "tynne"babyer om dere skjønner meg for lillejenten min ble født en dag etter termin og hun var 50 cm lang og 3050gram....helt frisk og rask...

har dette skjemaet foran meg ,men vet ikke hvordan jeg skal tyde dette noen som kan hjelpe meg???

noen som har målene sine fra uke 32 slik som jeg er i nå??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...